Przetargi.pl
BIEŻĄCE NAPRAWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2016 ROKU

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 58 6945135
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 58 6945135
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE NAPRAWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2016 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących napraw nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Kartuzy w następującym planowanym zakresie: 1) Wykonanie bieżącej naprawy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 4cm z rozbiórką nawierzchni poprzez frezowanie lub wycinanie - do 3.000 m2 nawierzchni przeznaczonej do naprawy, 2) Wykonanie bieżącej naprawy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grubości ponad 4cm z rozbiórką nawierzchni poprzez frezowanie lub wycinanie - do 20 t - przeliczenie na ilość mieszanki mineralno - bitumicznej zużytej podczas naprawy nawierzchni. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonywanie następujących kategorii robót: 1) oznakowanie miejsca robót, 2) wykonanie rozbiórki uszkodzonej nawierzchni przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych lub poprzez wycinanie, w miejscach wyznaczonych na ogólnej łącznej powierzchni do 3.000 m2, 3) odwiezienie urobku na miejsce wskazane przez zamawiającego, 4) posmarowanie krawędzi oraz powierzchni wyciętych miejsc emulsją asfaltową, 5) wykonanie nowej warstwy nawierzchni w miejscu uszkodzenia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 na gorąco o grubości 4 cm na powierzchni do 3.000 m2 oraz ponad grubość 4 cm w ilości do 20t 6) posmarowanie krawędzi styku łaty i starej nawierzchni emulsją asfaltową, 7) uporządkowanie terenu. 3. Wykonawca sporządzi projekt oznakowania i organizacji ruchu dla każdej drogi, na której będą prowadzone roboty. Projekty należy przedłożyć do akceptacji zamawiającemu (zarządca dróg gminnych), a następnie Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektów przez organ zarządzając ruchem na drogach gminnych i powiatowych - Starostwo Powiatowe w Kartuzach. Projekt winien zawierać część opisową i graficzną. 4. Wykonawca dokona zabezpieczenia i oznakowanie miejsca robót, odcinka robót zgodnie z zaakceptowanym i zatwierdzonym projektem oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca może przystąpić do wykonywania robót po uzyskaniu zatwierdzenia projektu. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie szczegółowych pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, określających miejsce, zakres i termin realizacji robót. 6. Zamawiający planuje wykonanie robót budowlanych na wskazanych drogach w mieście Kartuzy do dnia 15.04.2016 r. Przewidywany termin realizacji całego przedmiotu zamówienia: do dnia 30.09.2016 r. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach