Przetargi.pl
Bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające-naprawy awaryjne w ramach pogotowia techn. wykonywane poza godzinami pracy AZK Ł-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu techn.budynków w nieruchomościach wskazanych w zał nr 2÷2.5 do SIWZ, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych na warunkach określonych w projekcie umów zał nr 5do5.2 do siwz

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2013-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające-naprawy awaryjne w ramach pogotowia techn. wykonywane poza godzinami pracy AZK Ł-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu techn.budynków w nieruchomościach wskazanych w zał nr 2÷2.5 do SIWZ, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych na warunkach określonych w projekcie umów zał nr 5do5.2 do siwz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 5 części - każdy rodzaj robót jest oddzielną częścią . 2.1 CZĘŚĆ I - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3 do SIWZ 2.2 CZĘŚĆ II - NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.1 do SIWZ 2.3 CZEŚĆ III - ROBOTY ELEKTRYCZNE Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.2 do SIWZ 2.4 CZĘŚĆ IV - ROBOTY INSTALACYJNE WOD - KAN I GAZ Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.3 do SIWZ 2.5CZĘŚĆ V - ROBOTY INSTALACYJNE: WĘZŁY CIEPLNE , INSTALACJA C.O. I C.W.U. Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.4.do SIWZ 3.Każda część zamówienia została podzielona na 6 zadań - pakiety adresowe nieruchomości poszczególnych RON-ów (załączniki nr 2 ÷ 2.5) : zadanie 1 - RON I; zadanie 2 - RON II; zadanie 3 - RON III; zadanie 4 - RON IV; zadanie 5 - RON V; zadanie 6 - RON VI . 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź dowolnie wybrane części zamówienia maksymalnie w 2 zadaniach (maksymalnie dla dwóch RON-ów). 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie wystawionych zleceń (karty zlecenia robót) przez Zamawiającego , które będą podstawą do rozliczenia robót . 6. W ramach pogotowia mieszkaniowego Wykonawca będzie zobowiązany likwidować awarie lub zabezpieczyć miejsce awarii stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia osób lub zniszczenia mienia. Jeżeli usunięcie awarii będzie wymagało wykonania robót nie określonych w zakresie czynności pogotowia technicznego, Wykonawca zgłasza ten fakt najpóźniej dnia następnego po wystąpieniu awarii i może przystąpić do wykonania robót po wystawieniu odrębnego zlecenia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przedmiot zamówienia w zakresie konserwacji będzie realizował codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy AZK Łódź -Śródmieście tj. w poniedziałek i od środy do piątku w godz. 7,00 - 15,00 oraz we wtorek 9,00 - 17,00 , natomiast w zakresie awaryjnych napraw na zasadach pogotowia technicznego w pozostałych godzinach oraz całodobowo w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nr telefonu dla zgłoszeń pogotowia technicznego, który będzie czynny cała dobę . 8. Wszystkie wyszczególnione roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załączniki nr 4 ÷ 4.1 do SIWZ. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.2 i 4 ustawy, Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 000 zł. na każdą część zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN Bank S.A. Oddział w Łodzi 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia i zabezpieczenia oferty w innej formie niż pieniądzu , wadium należy wnosić osobno dla każdej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach