Gmina Kłodawa ogłasza przetarg
- Adres: 66415 Kłodawa, ul. Gorzowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
- Data zamieszczenia: 2017-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
ul. Gorzowska 40
66415 Kłodawa, woj. lubuskie
tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
REGON: 54206600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2017 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących naprawach, remontach i utrzymaniu gruntowych dróg, ulic i placów, których właścicielem lub zarządcą jest Gmina Kłodawa, polegające w szczególności na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, zagęszczanie podłoża; - remontach cząstkowych nawierzchni z kruszyw łamanych, stabilizowanych mechanicznie; - wykonanie nawierzchni żwirowych lub z kruszyw łamanych dróg nieulepszonych. W skład Gminy Kłodawa wchodzi 11 sołectw, na których terenie znajduje się łącznie 124,33 km dróg gminnych oraz wewnętrznych objętych przedmiotem zamówienia. Zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w niniejszej SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres robót budowlanych stanowiących opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego, stanowiącego integralną część niniejszej SIWZ. Z uwagi na charakter robót (bieżące naprawy i remonty dróg) prace wykazane w przedmiarach Zamawiający określił w przybliżonych wielkościach do zrealizowania w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres poszczególnych odcinków robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym lub telefonicznym) zlecaniu robót cząstkowych. Rozliczanie robót ustala się na podstawie sporządzanych kosztorysów powykonawczych (przygotowanych w oparciu o pomiary faktycznie wykonanych ilości, zatwierdzonych przez przedstawicieli Zamawiającego) oraz stawek jednostkowych podanych w Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Materiały potrzebne do wykonania napraw i remontów zapewnia Wykonawca. Wszelkie koszty zakupu, transportu, rozładunku i wbudowania materiałów należy wliczyć w koszty wykonania poszczególnych pozycji przedmiarowych. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac najpóźniej w terminie 3 dni od dnia przekazania zlecenia przez Zamawiającego (nie dot. awarii) i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia, z wyjątkiem przypadku gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwiają lub wystąpią inne uzasadnione i zaakceptowane przez Zamawiającego okoliczności do ich przerwania. Wznowienie przerwanych prac w wyniku okoliczności, o których mowa wyżej powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. Mogące występować w dokumentach przetargowych nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Odbioru robót dokonuje osoba wyznaczona przez Zamawiającego, w ciągu 7 dni od zgłoszenia ich do odbioru. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do: a) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2014r., poz.883 ze zm.); b) przystąpienia do usuwania awarii mogących stanowić duże niebezpieczeństwo dla użytkowników dróg i ulic Wykonawca w trybie natychmiastowym poprzez bezzwłoczne zabezpieczenie i oznakowanie miejsce awarii. Do usunięcia awarii Wykonawca przystąpi najpóźniej w terminie 48 godz. od zgłoszenia awarii; c) posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej w razie potrzeby Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 3 dni od wezwania; d) za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca; e) organizacji i zagospodarowania miejsca prowadzenia oraz zaplecza tych robót, ustanowienie przedstawiciela Wykonawcy (osobę odpowiedzialną) oraz w razie potrzeby wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126); f) podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z §5 ust.2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003r. Nr 177, poz.1729); g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych robót, pomiarów, badań i odbiorów; h) po zakończeniu robót uporządkować miejsca na których prowadzone były prace. Roboty objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym łączna wartość zamówienia nie może przekroczyć maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z zawartej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2024 roku
Dodano: 2024-02-09 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I
Dodano: 2024-01-11 - „Konserwacja dróg gruntowych: Wawrów, Czechów, Górki, Janczewo, Gralewo, Santok, Płomykowo, St. Polichno, N. Polichna, Ludzisławice, Lipki W., Lipki Małe, Mąkoszyce, Baranowice,Jastrzębnik w 2023 r. ”
Dodano: 2023-03-29 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2023 roku.
Dodano: 2023-02-02 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku- V postępowanie ( z wolnej ręki)
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku VI postępowanie
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka
Dodano: 2022-09-02 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2021 roku
Dodano: 2020-12-29 - Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Zadanie 3 - Obwód Drogowy Kłodawa, Zadanie 4 - Obwód Drogowy Drezdenko , Zadanie 5 - Obwód Drogowy Sulęcin, Zadanie 6 - Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-11-13 - Konserwacja nawierzchni bitumicznych, roboty w zakresie konserwacji dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zad. 1 - OD Kłodawa Zad. 2 - OD Drezdenko Zad. 3 - OD Sulęcin Zad. 4 - OD Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-10-02