Przetargi.pl
Bieżące naprawy dróg gminnych w 2018 r.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy dróg gminnych w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział 2. Opis przedmiotu zamówienia 1. Bieżące naprawy dróg gminnych będą obejmować :  Remonty nawierzchni chodników i parkingów  Remonty elementów odwodnienia dróg, korytka wpusty ścieki i studnie  Wymiana rurociągów burzowych i melioracyjnych  Remont przepustów drogowych  Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego 2. Realizacja zamówienia następować będzie w ciągu obowiązywania umowy na podstawie osobnych zleceń Gminy Kosakowo co do rodzaju, zakresu robót i terminu rozpoczęcia. 3. Rozpoczęcie zlecenia musi nastąpić w najpóźniej w ciągu 48 godz. od zgłoszenia i ustalenia terminu rozpoczęcia przez zamawiającego 4. Za każdy dzień zwłoki od ustalonego przez Zamawiającego terminu rozpoczęciu robót Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 200 zł za dobę. 5. Praca sprzętu liczona będzie bez czasu dojazdów i przejazdów i rozliczana na podstawie odczytów z urządzenia GPRS. 6. Godziny pracy sprzętu przy pracach nie wymagających zastosowania materiałów i robocizny będą rozliczane na podstawie zestawień godzin pracy sprzętu lub obmiaru robót jednostkowych wymienionych w niniejszym przetargu przygotowanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego. 7. Rozliczenie robót drogowych nie wymienionych w pkt 1 i wymagających zastosowania materiałów dostarczonych przez wykonawcę, odbywać się będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę z zastosowaniem cen pracy sprzętu, roboczogodziny i czynników cenotwórczych określonych w niniejszym przetargu. 8. Zamawiający może zlecić wykonanie niektórych robót z materiałów powierzonych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o godzinach rozpoczęcia i zakończenia wykonywania zlecenia. 10. Zamawiający ma prawo wyposażenia pojazdów Wykonawcy w urządzenia nawigacyjne GPRS,.W tym celu Wykonawca w pojazdach przygotuje gniazda zapalniczkowe 12V 11.Cena ofertowa usługi będzie obowiązywać do końca trwania umowy lub wyczerpania środków, jedynie w przypadku zwiększenia niezależnych czynników np. wzrost podatku VAT może ulec zmianie. 12. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania niektórych pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz zmianę ilości robót określonych w kolumnie 2 tabeli w obrębie całkowitej ceny za realizację zamówienia (nie więcej jednak jak 30%), 13. Więcej informacji dotyczących zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Kosakowo 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część 1 Zakres usług część 1 przedstawia poniższa tabela Lp Opis robót jednostkowych CZĘŚĆ 1 Planowana ilość robót 1 rozbiórka uszkodzonego lub/i/ wykop i wykonanie nowego przepustu o średnicy 0,3 – 0,4m z rur przepustowych PCV wraz z materiałami bez ścianek czołowych do głębokości 1,0 – 1,6m 25 mb 2 rozbiórka uszkodzonego lub/i/ wykop i wykonanie nowego przepustu o średnicy 0,6 – 0,8m z rur przepustowych PCV wraz z materiałami bez ścianek czołowych do głębokości dna 1,0 – 1,6m 20 mb 3 rozbiórka uszkodzonego lub/i/ wykop i wykonanie nowego przepustu o średnicy 1,0 m z rur przepustowych PCV wraz z materiałami bez ścianek czołowych do głębokości dna 1,8 – 2,5 m 20 mb 4 wykonanie ścianek czołowych na wlocie i wylocie przepustów z betonu zbrojonego z szalowaniem o grubości ścianki 20 – 30cm z materiałami 20 m3 5 rozbiórka lub wykop wraz z wykonaniem nowego rurociągu o średnicy 0,2 – 0,3m z rur PCV wraz z materiałami do głębokości 1,2 – 1,8m 50 mb 2) Część 2 Zakres usług w części 2 przedstawia poniższa tabela Lp Opis robót jednostkowych CZĘŚĆ 2 Planowana ilość robót 1 cena 1tony masy bitumicznej zużytej do naprawy ubytków asfaltu wbudowanej metodą z wycięciem uszkodzonej nawierzchni 70 t 2 cena 1tony masy bitumicznej zużytej do naprawy ubytków asfaltu wbudowanej metodą bez wycięcia uszkodzonej nawierzchni 40 t 3 uzupełnienie poboczy dróg o nawierzchni asfaltowej mieszanką drogową z zagęszczeniem warstwy o grubości 8-10cm 2 000 m2 4 ułożenie 1mb krawężnika na ławie betonowej z materiałami 100 mb 5 Ułożenie 1mb obrzeża chodnikowego z materiałami 100 mb 6 ułożenie 1m2 kostki brukowej 6cm na podbudowie cementowo żwirowej z materiałami 85 m2 7 ułożenie 1m2 płyt yomb na podbudowie żwirowej 15cm z materiałami 100 m2 8 ułożenie 1m2 płyt drogowych na podbudowie żwirowej 15cm z materiałami 100 m2 9 Naprawa dróg gruntowych 250 m2 10 Miejscowe uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych (kruszbetem, kruszywem lub frezem) 2050 T 11 Naprawa (przez uszczelnienie)podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych 200 T 12 Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych na podsypce cem. piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem 60 m2 13 Mechaniczne ścinanie i uzupełnienie pobocza gruntowego 334 m2 14 Ułożenie chodnika z płyt na pods. cem.-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 100 m2 15 Wykonanie muru oporowego z prefabrykatów betonowych do wysokości 1 m 30 mb 16 Ułożenie nawierzchni z płyt żelbetonowych pełnych 50 m2 17 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z kostki kamiennej 100 m2 18 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych 100 m2 19 Przestawienie krawężnika betonowego 50 m2 20 Demontaż tarczy znaku drogowego, tablic i tabliczek 40 szt. 21 Mycie tarczy znaku drogowego z graffiti 10 szt. 22 Montaż lustra drogowego polimerowego 15 szt. 23 Demontaż lustra drogowego 10 szt. 24 Mycie lustra drogowego 30 szt. 25 Montaż słupka do znaku z rury stalowej ocynkowanej (kapturek, fundament betonowy) z materiałem 40 szt. 26 Montaż kratownicy do znaku kierunku, miejscowości, uzupełniającego z rur stalowych ocynkowanych (kapturki, fundamenty betonowe) z materiałem 10 szt. 27 Montaż słupka do znaku drogowego bez ceny słupka 30 szt. 28 Tymczasowy montaż tarcz znaków drogowych oraz tablic i ich demontaż 30 szt. 29 Montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego, prefabrykowanego 20 szt. 30 Demontaż pojedynczego elementu progu zwalniającego, prefabrykowanego 10 szt. 31 Montaż elementu bezpieczeństwa ruchu 10 szt. 32 Montaż słupka prowadzącego 20 szt. 33 Montaż elementu bezpieczeństwa ruchu 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach