Przetargi.pl
Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03397 Warszawa, ul. Łabiszyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 884 85 00 , fax. 22 884 84 20
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Łabiszyńska 20
    03397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 884 85 00, fax. 22 884 84 20
    REGON: 14244256400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirtargowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie bieżącego, kompleksowego utrzymania w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym pomieszczeń przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1, 1A, 1B Krytej Pływalni „Polonez” oraz Pawilonu Sportowo Administracyjnego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykaz pomieszczeń oraz minimalną ilość i częstotliwość sprzątania przedstawiono w załącznikach nr 1, 1A, 1B do Przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany czasu funkcjonowania pływalni i tym samym zmianę godzin pracy personelu. 2) Osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. 3) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy. 4) Pracownicy Wykonawcy przebywać będą na obiekcie w jednolitych estetycznych strojach dostosowanych do charakteru pracy oraz wyposażeni zostaną w identyfikatory imienne. 5) Osoby wykonujące czynności sprzątania na płycie basenu, w każdym przypadku pod nieobecność ratownika, obowiązuje bezwzględny nakaz pracy w kamizelkach ratunkowych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakim mogą ulec osoby nieprzestrzegające niniejszego nakazu ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca prowadził będzie książkę dyżurów, do której strony będą wpisywały wszelkie uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Książkę dyżurów Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu raz w miesiącu w celu potwierdzenia wykonanych usług. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad świadczeniem usługi w zakresie przedmiotu zamówienia. Pracownik upoważniony przez Zamawiającego ma prawo w książce dyżurów wpisywać uwagi dotyczące, nienależytego wykonania lub rażących zaniedbań w wykonaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8) Zamawiający zapewnieni Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i wody w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia oraz na czas wykonywania tych prac odpowiedniego pomieszczenia na szatnię dla pracowników, składowanie materiałów, narzędzi i urządzeń. 9) Mycie, dezynfekcja i czyszczenie obiektu odbywać się będzie przy użyciu własnych specjalistycznych środków chemicznych Wykonawcy dostosowanych do rodzaju pomieszczenia. Środki myjąco-dezynfekcyjne używane przez Wykonawcę do mycia i dezynfekcji muszą posiadać wymagane, karty charakterystyk i pozwolenia Ministra Zdrowia (w przypadku środków dezynfekcyjnych do specjalnego stosowania w krytych pływalniach). Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania na bieżąco Zamawiającemu wszelkich atestów PZH środków chemicznych stosowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz stosować środki czyszczące i dezynfekcyjne dopuszczone przez Sanepid do stosowania w krytych pływalniach. W przypadku małej skuteczności środków stosowanych przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany stosowanych środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100), które ma być wniesione w formie: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240) 2. Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 3. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rachunku: 90 1030 1508 0000 0005 5105 3024 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy celem kompletności dokumentacji dołączyć do oferty); 3. Oryginał wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. Uwaga! Nie wolno oryginału wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia wpinać w ofertę – wadium należy dostarczyć do Zamawiającego odrębnie, a w ofercie zamieścić informację o formie i dacie wniesienia wadium. 4. Brak wniesienia wadium powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Wadium wniesione po terminie, w formie nieprzewidzianej ustawą lub niezgodnie z warunkami sformułowanymi w niniejszym punkcie spowoduje uznanie oferty za nieważną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach