Przetargi.pl
Bieżąca obsługa przepompowni kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice (2)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa przepompowni kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Bieżąca obsługa przepompowni kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice (2)". 2. Wykaz przepompowni na terenie miasta Gliwice wraz z ich lokalizacją i zestawieniem urządzeń w pompowniach stanowią następujące załączniki do SIWZ: 1) "Wykaz przepompowni" - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) "Zbiorcze zestawienie urządzeń w pompowniach P1, P2, P3, P4" - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) "Mapy poglądowe z lokalizacją przepompowni" - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w "Dokumentacji Techniczno - Ruchowej", zwaną dalej "DTR" - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zakres usług przeznaczonych do wykonania w ramach umowy obejmuje: 1) całodobowy dyżur telefoniczny 24/7, w tym w dni wolne od pracy i dni świąteczne, 2) wykonywanie zgodnie z DTR, bieżącej obsługi i serwisu instalacji elektrycznej oraz Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki, zwanej dalej "AKPiA" wraz z zakupem, dostawą i wymianą elementów w zakresie instalacji elektrycznej i AKPiA, 3) wykonywanie zgodnie z DTR bieżącej obsługi instalacji technologicznej, 4) wykonywanie zgodnie z DTR bieżącej obsługi pomp, 5) zakup, dostawę i wymianę materiałów, płynów i części eksploatacyjnych, których wymiana wynika z zapisów DTR, 6) założenie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, 7) podjęcie działań w terminie do 1 h od zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu przepompowni; Zamawiający wymaga następujących czasów usunięcia lub naprawy usterek lub nieprawidłowości od ich zgłoszenia: a) do 12 h od zgłoszenia nieprawidłowości w przypadku drobnych usterek lub nieprawidłowości niemających wpływu na funkcjonowanie obiektu, b) do 2 h od zgłoszenia nieprawidłowości w przypadku usterek lub nieprawidłowości mających wpływ na funkcjonowanie oraz bezpieczeństwo obiektu. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia pisemnej informacji o stwierdzonych usterkach lub nieprawidłowościach oraz terminie ich usunięcia lub naprawy. Informację należy przekazać do Centrum Ratownictwa Gliwice zwanego dalej CRG, Zarządu Dróg Miejskich Gliwice zwanego dalej ZDM oraz Wydziału Gospodarowania Wodami Urzędu Miejskiego w Gliwicach zwanego dalej Wydziałem GW. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania informacji drogą mailową. 6. Wszelkie prace serwisowe w zakresie przeglądów oraz napraw należy prowadzić zgodnie z DTR zainstalowanych urządzeń w sposób gwarantujący zachowanie gwarancji producenta i wykonawcy urządzeń. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu materiałów i części niezbędnych do usunięcia lub naprawy usterki. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany urządzeń, Wykonawca zawiadomi o tym fakcie: a) administratora Drogowej Trasy Średnicowej zwanej dalej DTŚ, tj. ZDM Centrum Sterowania Ruchem wraz z przesłaniem informacji do Zamawiającego - w przypadku przepompowni zainstalowanych na DTŚ, b) Zamawiającego - w przypadku pozostałych przepompowni. 8. Z każdej wizyty serwisowej należy sporządzić wpis do książki obiektu budowlanego zawierający opis podjętych działań. Książka obiektu budowlanego winna być potwierdzona przez ZDM Centrum Sterowania Ruchem - w przypadku przepompowni zainstalowanych na DTŚ oraz przez Zamawiającego - w przypadku pozostałych przepompowni. 9. Wykonawca podejmie interwencję na każde wezwanie Zamawiającego, CRG lub innych służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu drogowego. 10. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić administratorowi DTŚ, tj. ZDM Centrum Sterowania Ruchem wjazd na zatoczki techniczne wraz z podaniem dnia i godziny wykonania usługi oraz danych samochodu - powyższe należy uzgodnić z ZDM Centrum Sterowania Ruchem. Istnieje ewentualność wykonania prac w godzinach nocnych /Przepompownia P2, tunel DTS/. 11. Po zawarciu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego DTR urządzeń przepompowni. 12. Wszelkie szkody w mieniu oraz szkody osobowe powstałe na skutek nie zrealizowania obowiązków umownych obciążają Wykonawcę. Wnioski o ewentualne roszczenia będą przekazywane bezpośrednio do Wykonawcy za pośrednictwem Wydziału GW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach