Przetargi.pl
BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I PODCIŚNIENIOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212 70 21 , fax. 32 736 24 46
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Szkolna 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 212 70 21, fax. 32 736 24 46
    REGON: 27321878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I PODCIŚNIENIOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i podciśnieniowej oraz sieci kanalizacji deszczowej, przez którą należy rozumieć: a) świadczenie usługi pogotowia kanalizacyjnego, polegającej na: i) pozostawaniu każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku / t. j. Dz.U. z 2015 r., Nr 90/ o dniach wolnych od pracy) w 24 godzinnej (całodobowej) gotowości, co najmniej 3 /trzech/ pracowników i sprzętu (co najmniej: 1 /jednej/ koparko - ładowarki i 1 /jednego/ ciągnika lub samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności co najmniej 5 ton), niezbędnych do usuwania awarii sieci kanalizacji; ii) przyjmowaniu przez dyspozytora, każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku (t.j. Dz.U. z 2015 r., Nr 90/ o dniach wolnych od pracy) przez 24 godziny (całodobowo) pod numerem telefonu i fax-u (publikowanego w lokalnych mediach), zgłoszeń o wystąpieniu awarii sieci kanalizacji; b) usuwanie awarii sieci kanalizacji, polegające na: i) zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii; ii) dokonaniu klasyfikacji awarii, w tym ustaleniu czy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, czy też pozostaje z tym niezwiązana (tj. spowodowana inną okolicznością/zdarzeniem niż ruch zakładu górniczego); iii) zawiadomieniu Zamawiającego i usunięciu awarii (niezwiązanej z ruchem zakładu górniczego) lub zawiadomieniu Zamawiającego i oczekiwaniu dalszych dyspozycji Zamawiającego w przypadku, gdy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego; Usuwanie awarii, (w tym wszelkie prace z tym związane) powinny trwać bez przerwy przez 24 godziny na dobę bez względu na charakter uszkodzeń przewodów i przyłączy kanalizacji deszczowej bądź sanitarnej; c) pozostałe czynności związane z obsługą (bieżącą eksploatacją) sieci kanalizacji, jak: i) usuwanie awarii i czyszczenie przepompowni ścieków, ii) naprawa i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej na sieci kanalizacji i przepompowniach, iii) badanie jakości ścieków w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, iv) dokonywanie odcięć odbioru ścieków dostawcom, v) likwidację nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci). Zakres robót precyzowany będzie w miarę potrzeby ich wykonania. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych ze sporządzeniem, uzgodnieniem i zatwierdzeniem projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP – Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, które będzie zgodne z jego przedmiotem, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich mogą zostać udzielone zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót będą tożsame z warunkami obejmującymi zamówienie podstawowe. Zamawiający wskazuje, iż zakres tych zamówień będzie polegał na udzieleniu zamówień tożsamych z niniejszym zamówieniem podstawowym w okresie po dniu 01 stycznia 2021 roku (do czasu wyboru nowego wykonawcy na kolejny okres), zaś warunki tego zamówienia będą identyczne do warunków przewidzianych w niniejszym zamówieniu podstawowym, w tym z tymi samymi cenami zaproponowanymi w ramach niniejszego zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że część robót (remontów objętych niniejszym zamówieniem) może być następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, a ich usunięcie może nastąpić na podstawie art. 147 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2126 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób: jeden (1) kierowca posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem i jeden (1) pracownik fizyczny. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Administracji Zasobów Komunalnych 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, Bank Spółdzielczy w Pszczynie nr rachunku bankowego: 32 8448 0004 0033 6718 2000 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju 209, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) jako podmiot uprawniony z tytułu gwarancji lub poręczenia należy wskazać Zamawiającego, 2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia zamawiającego w związku z działaniem lub zaniechaniem któregokolwiek z wykonawców wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) ubiegających się o zamówienie; 3) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP: Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – ZAŁĄCZNIK NR 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach