Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-411 Koszalin, Partyzantów
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (94) 347-31-32, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie
Partyzantów 15a
75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (94) 347-31-32, , fax. -
REGON: 36784953800059 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie powiatów koszalińskiego i sławieńskiego na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie powiatów koszalińskiego i sławieńskiego na potrzeby KOWR OT w Koszalinie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac: 1. Nadzór sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi nanieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Centrali na terenie podległych powiatów, 2. weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców na terenie powiatów w szczególności: - określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, - ocena wniosku pod względem jego kompletności, - ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków KOWR, – uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, - przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami WKURiGZ nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, - współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 3. Weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez dzierżawców nieruchomości z terenu podległych powiatów. 4. Udział w odbiorach inwestycji z terenu. 5. Współdziałanie z WKURiGZ w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy i wykonywanie poleceń WKURiGZ w zakresie wykonywania obowiązków umownych. 6. Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych z terenu powiatów określonych w ust. 1, w szczególności: - przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, - uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, - wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, - korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, - opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby WKURiGZ, - weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, - opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, - inwentaryzacja obiektów budowlanych, - ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, - wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania KOWR OT w Koszalinie. 7) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych z terenu podległych powiatów. 8) Sporządzanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg reguł i zasad obowiązujących u Zamawiającego i współdziałanie przy prowadzeniu tych postępowań w zakresie ustalonych przez Zamawiającego. 9) Wysyłanie i odbiór korespondencji wewnętrznej związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 10) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych wyżej. 11) Prowadzenie książek obiektów budowlanych do wszystkich budynków pozostających w Zasobie OT w Koszalinie na terenach powiatów koszalińskiego i sławieńskiego. 12) Ocena stanu technicznego azbestu, pomiary oraz przygotowanie dokumentacji dotyczącej azbestu przeznaczonego do utylizacji. 13) Sporządzanie kosztorysów likwidacji dzikich wysypisk śmieci, w ramach tego punktu należy dokonać: a) Wizji w terenie z wykonaniem obmiaru, b) Przedmiaru prac, c) Kosztorysu o stopniu dokładności wstępnej (orientacyjnej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na dzień podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu uprawnienia (osoby wyznaczonej przez wykonawcę do realizacji zadań nadzoru budowlanego) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dowodem opłacenia składki ubezpieczenia branżowego od odpowiedzialności cywilnej na cały okres obowiązywania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18 - „Nadzór inwestorski i przygotowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu przesiadkowego wraz z zapleczem parkingowym przy stacji kolejowej w miejscowości Reptowo”.
Dodano: 2021-01-09