Przetargi.pl
Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie powiatów koszalińskiego i sławieńskiego na potrzeby KOWR OT w Koszalinie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-411 Koszalin, Partyzantów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (94) 347-31-32, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie
    Partyzantów 15a
    75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (94) 347-31-32, , fax. -
    REGON: 36784953800059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie powiatów koszalińskiego i sławieńskiego na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie powiatów koszalińskiego i sławieńskiego na potrzeby KOWR OT w Koszalinie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac: 1. Nadzór sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi nanieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Centrali na terenie podległych powiatów, 2. weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców na terenie powiatów w szczególności: - określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, - ocena wniosku pod względem jego kompletności, - ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków KOWR, – uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, - przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami WKURiGZ nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, - współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 3. Weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez dzierżawców nieruchomości z terenu podległych powiatów. 4. Udział w odbiorach inwestycji z terenu. 5. Współdziałanie z WKURiGZ w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy i wykonywanie poleceń WKURiGZ w zakresie wykonywania obowiązków umownych. 6. Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych z terenu powiatów określonych w ust. 1, w szczególności: - przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, - uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, - wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, - korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, - opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby WKURiGZ, - weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, - opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, - inwentaryzacja obiektów budowlanych, - ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, - wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania KOWR OT w Koszalinie. 7) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych z terenu podległych powiatów. 8) Sporządzanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg reguł i zasad obowiązujących u Zamawiającego i współdziałanie przy prowadzeniu tych postępowań w zakresie ustalonych przez Zamawiającego. 9) Wysyłanie i odbiór korespondencji wewnętrznej związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 10) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych wyżej. 11) Prowadzenie książek obiektów budowlanych do wszystkich budynków pozostających w Zasobie OT w Koszalinie na terenach powiatów koszalińskiego i sławieńskiego. 12) Ocena stanu technicznego azbestu, pomiary oraz przygotowanie dokumentacji dotyczącej azbestu przeznaczonego do utylizacji. 13) Sporządzanie kosztorysów likwidacji dzikich wysypisk śmieci, w ramach tego punktu należy dokonać: a) Wizji w terenie z wykonaniem obmiaru, b) Przedmiaru prac, c) Kosztorysu o stopniu dokładności wstępnej (orientacyjnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na dzień podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu uprawnienia (osoby wyznaczonej przez wykonawcę do realizacji zadań nadzoru budowlanego) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dowodem opłacenia składki ubezpieczenia branżowego od odpowiedzialności cywilnej na cały okres obowiązywania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach