Przetargi.pl
Bieżąca obsługa gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania terenów gminnych

Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618178565, , fax. 618178191
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
    ul. Dworcowa 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 618178565, , fax. 618178191
    REGON: 63125955400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania terenów gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. a) Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie odpadów z kontenerów ustawionych na placu przy ul. Ignacewo w Kostrzynie lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W kontenerach gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. Szacunkowa ilość odpadów to 160 Mg. b) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów z kontenera typu PK7 posiadającego 6 otworów wrzutowych zamykanych pokrywami. Kontener jest własnością Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na plac przy Przepompowni ścieków ul. Ignacewo 1 w Kostrzynie kontenera typu otwartego o pojemności 7 m3 oraz wywozu z niego odpadów. d) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera nieuszkodzonego, w dobrym stanie technicznym. e) Wywóz odpadów będzie następował na telefoniczne zlecenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Wykonanie zlecenia (wywóz odpadów i podstawienie pustego kontenera) musi nastąpić w ciągu jednej doby, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. f) Wywóz odpadów bez zlecenia wydanego przez pracownika Urzędu Miejskiego nie będzie podlegał zapłacie. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania innego miejsca do podstawienia pojemników/kontenerów na odpady lub zażądania pojemników/kontenerów zamkniętych lub otwartych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pojemniki muszą być wyposażone w zamknięcia, zabezpieczające przed rozwiewaniem odpadów, dostępem gryzoni, psów, kotów i innych zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy podstawienia pojemników typu otwartego, bez wyżej wymienionych zabezpieczeń. Wykonawca powinien dysponować pojemnikami o poj. 1,1 m3, ok. 2,5 m3, 5 m3, 7 m3. Wykonanie tego rodzaju zlecenia musi nastąpić w ciągu 24 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Wykonawcy do opróżnienia pojemników o poj. 1,1 m3, będących własnością Zamawiającego i ustawionych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. i) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach/kontenerach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. j) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu gminy Kostrzyn odpadów, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. k) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania. l) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie. m) W trakcie realizacji zamówienia ilość oraz zakres zamówienia mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe. n) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów. o) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy. 2. Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo - transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie gminy Kostrzyn lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Kostrzyn wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 3. W umowie na usługi przyjęto wynagrodzenie kosztorysowe, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionych kosztorysów ofertowych na etapie składania ofert. 4. Symbole i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień dla przedmiotu zamówienia CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych usług) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dla cz. 1 i 2 zamówienia): a) związane z odbiorem, załadunkiem i rozładunkiem odpadów, b) kierowanie pojazdami przystosowanymi do odbioru odpadów przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy. 6. Wykonawca, którego oferta - na podstawie kryteriów oceny ofert – będzie oceniona jako najkorzystniejsza, zostanie zobowiązany do dostarczenia w wyznaczonym terminie przed zawarciem umowy wymagane dokumenty i oświadczenia. UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 3) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczną lub fax-em.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach