Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59900 Zgorzelec, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
ul. Kościuszki 70
59900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
REGON: 23082136800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zgorzelec w latach 2018-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. wykonania zadania pn.: „Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zgorzelec” Bieżące utrzymanie dróg ma na celu podwyższenie ich stanu technicznego i poziomu użyteczności oraz poprawienie poziomu bezpieczeństwa dla poruszających się w obrębie pasów drogowych pojazdów oraz pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 10 do niniejszego SIWZ, w skład której wchodzą: 1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykaz dróg gminnych publicznych (dodatkowo wykaz wraz z przebiegiem dróg gminnych publicznych oraz wybranych dróg wewnętrznych znajduje się na stronie http://gminazgorzelec.vectraportal.pl). 3. Wykaz obiektów mostowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty w wysokości 18.400,00 zł (osiemnaście tysięcy czterysta zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ofertowej sporządzoną wg załącznika do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem XIX pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ); e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). g) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie z wolnej ręki do umowy TXZ/EEDD/152/2022 z dn 19.09.2022 na Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-23 - „Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Lubawka”
Dodano: 2024-02-07 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2024-01-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2023-12-15 - „Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.”
Dodano: 2023-08-09 - Roboty związane z odmulaniem i profilowaniem skarp rowów, ścinką zawyżonych poboczy oraz uzupełnieniem wybitych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania w latach 2023-2025
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu. 4 części.
Dodano: 2023-04-21 - „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”
Dodano: 2022-10-12 - Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.
Dodano: 2022-09-07 - Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-08