Przetargi.pl
Bieżąca naprawa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego – część II: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher, następujących dróg powiatowych nr 2361D, 2363D, 2364D, 2365D, 2367D, 2368D, 2369D, 2370D, 2371D, 2372D, 2373D, 2374D, 2376D, 2486D, 2377D, 2378D, 2379D, 2380D, 2381D, 2383D, 2384D, 2385D, 2386D, 2387D, 2388D, 2389D, 2390D, 2393D, 2394D, 2395D, 2396D, 2397D, 2398D, 2400D, 2401D, 2403D, 2405D”.

Powiat Zgorzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II AWP
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 615 66, 75 77 506 72 , fax. 75 77 615 66, 7750672 w. 211
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgorzelecki
    ul. Bohaterów II AWP
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 615 66, 75 77 506 72, fax. 75 77 615 66, 7750672 w. 211
    REGON: 23082135100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego – część II: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher, następujących dróg powiatowych nr 2361D, 2363D, 2364D, 2365D, 2367D, 2368D, 2369D, 2370D, 2371D, 2372D, 2373D, 2374D, 2376D, 2486D, 2377D, 2378D, 2379D, 2380D, 2381D, 2383D, 2384D, 2385D, 2386D, 2387D, 2388D, 2389D, 2390D, 2393D, 2394D, 2395D, 2396D, 2397D, 2398D, 2400D, 2401D, 2403D, 2405D”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżąca naprawa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego – część II: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher, następujących dróg powiatowych nr 2361D, 2363D, 2364D, 2365D, 2367D, 2368D, 2369D, 2370D, 2371D, 2372D, 2373D, 2374D, 2376D, 2486D, 2377D, 2378D, 2379D, 2380D, 2381D, 2383D, 2384D, 2385D, 2386D, 2387D, 2388D, 2389D, 2390D, 2393D, 2394D, 2395D, 2396D, 2397D, 2398D, 2400D, 2401D, 2403D, 2405D”. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 4 800,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 5 do siwz).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do siwz; 2) Wypełniony k o s z t o r y s o f e r t o w y – załącznik nr 4 do siwz; 3) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 4) Dowód wniesienia wadium z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium; 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6. 1) – 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach