Przetargi.pl
Bieżąca naprawa i konserwacja nawierzchni gruntowych dróg na terenie gminy Skórzec

Gmina Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
    ul. Siedlecka 3
    08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
    REGON: 71158257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskorzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa i konserwacja nawierzchni gruntowych dróg na terenie gminy Skórzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach potrzeb bieżąca konserwacja i naprawa dróg gruntowych poprzez korytowanie, profilowanie, nawiezienie i wyrównanie nierówności wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem ubytków w nawierzchni profilowanych dróg. Prace mają na celu likwidację wybojów, ubytków i kolein oraz dokonanie korekty profilu poprzecznego w celu poprawy warunków ruchu i umożliwienia swobodnego odpływu wody z korony drogi. Orientacyjna ilość materiału do nawiezienia wynosi 9.912 ton żwiru o uziarnieniu 0-31 mm i 1000 ton tłucznia. Materiał ma być wolny od zanieczyszczeń i domieszek gliny. Podana ilość jest orientacyjna i może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie) o ok. 20%. Rzeczywiste ilości robót będą wynikały z potrzeb remontowych występujących w okresie trwania umowy. Na roboty Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia częściowe według potrzeb Zamawiającego. Odbiór nastąpi po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę wykonania zlecenia. Należność za wykonane roboty zostanie skalkulowana na podstawie iloczynu obmiaru zleconych robót i ceny jednostkowej podanej w ofercie. Podana cena za nawieziony materiał powinna uwzględniać również koszt pracy sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji pracy w taki sposób, aby nie przyczyniała się ona do niebezpieczeństwa innych użytkowników drogi. Prace należy prowadzić w sposób zapewniający organizację ruchu. W przypadku konieczności wyłączenia drogi z możliwości przejazdu, należy odpowiednio wcześniej poinformować mieszkańców o mogących wystąpić utrudnieniach ruchu. Podczas wykonywania robót należy zwrócić szczególną uwagę na elementy infrastruktury podziemnej m.in. studnie kanalizacyjne, klucze wodociągowe. Na Wykonawcy robót spoczywa odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2020 r. do godz. 09.40 wnieść wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na zasadach określonych w sekcji VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Dowód dysponowania potencjałem podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 4. Pomocniczo: kopia dokumentu wadialnego / bankowego dowodu wpłaty. Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie gminy: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach