Przetargi.pl
Bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”. 2. Pod pojęciem „remont cząstkowy nawierzchni” rozumie się zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu – w tym pojedynczych ubytków i wybojów – jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. 3. W szczególności remonty cząstkowe nawierzchni obejmują: 1) wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc; c) ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą; d) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; e) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia; f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej; g) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 2) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, po sfrezowaniu nawierzchni, (jednorazowa powierzchnia do sfrezowania i ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: a) sfrezowanie wyznaczonej nawierzchni; b) oczyszczanie nawierzchni po sfrezowaniu; c) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości frezowanej nawierzchni; e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej; f) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), g) zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 3) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, bez frezowania istniejącej nawierzchni i wycinania uszkodzeń (jednorazowa powierzchnia do ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: a) oczyszczanie nawierzchni; b) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; c) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od grubości układanej nawierzchni; d) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej; e) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni); f) zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 4) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc; b) ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą; c) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia; e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej, 5) wbudowanie mieszanki betonowej, w tym: a) odkucie uszkodzonych miejsc nawierzchni, odkucie nawierzchni przy stałych elementach drogi np. ściekach, krawężnikach; b) wyrównanie oraz zwilżenie podłoża; c) rozścielenie i zagęszczenie betonu w poszczególnych warstwach, 6) rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z rozebraniem istniejącej ławy betonowej, w tym: a) odkopanie krawężników ich wyjęcie oraz oczyszczenie; b) zerwanie podsypki; c) wyłamanie ławy, 7) przestawienie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia wykonania jak w pkt 6i8), 8) montaż krawężników betonowych 15x30 cm z betonu B-40 na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach, w tym: a) odspojenie gruntu; b) wyrównanie dna i ścian wykopu; c) przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio wykopanym i wyrównanym wykopie; d) rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych; e) pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą; f) rozścielenie podsypki cementowo – piaskowej; g) ustawienie krawężnika i wyregulowanie wg osi podanych punktów wysokościowych; h) zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie; i) uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika, 9) rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm, w tym: a) odkopanie obrzeży i wyjęcie wraz z oczyszczeniem; b) zerwanie podsypki; 10) ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej; c) ustawienie obrzeży; d) wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych; e) oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem; f) obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem; 11) przestawienie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej (technologia jak w pkt 9 i 10), 12) rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych 35x35 cm i 50x50 cm, w tym: a) ręczne rozebranie nawierzchni; b) przesortowanie kostki uzyskanej z rozbiórki z odrzuceniem na pobocze; c) rozebranie podsypki, 13) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem; c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wykonanej i wyrównanej podsypce, d) ubicie elementów nawierzchni; e) sprawdzenie spadków i równości nawierzchni; f) wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, 14) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 13), 15) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, na podsypce piaskowej gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 13), 16) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm, w tym: a) uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podsypki lub rozścielenie na wyprofilowanym podłożu nowej podsypki; b) przesortowanie kostki ze złożeniem wzdłuż stanowisk; c) ułożenie kostki na uprzednio wyrównanej podsypce; d) ubicie kostki ubijakiem ręcznym lub zagęszczarką mechaniczną; e) wypełnienie spoin miałem kamiennym z polewaniem nawierzchni wodą; f) oczyszczenie nawierzchni. 17) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 16), 18) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. powyżej 9 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 16), 19) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. powyżej 9 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 16), 20) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (nowe płytki betonowe), w tym: a) wyrównanie i zagęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem; c) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na wykonanej i wyrównanej podsypce; d) ubicie elementów nawierzchni; e) sprawdzenie spadków i równości nawierzchni; f) wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, 21) regulacja pionowa wpustów drogowych (bez kosztów kraty wpustu), w tym: a) zdjęcie skrzynki wpustu; b) rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu; c) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; d) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; e) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu; f) ponowne zamontowanie skrzynki wpustu, 22) wymiana uszkodzonych skrzynek żeliwnych wpustów drogowych, w tym: a) zdjęcie uszkodzonej skrzynki; b) rozebranie uszkodzonej górnej części wpustu; c) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; d) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; e) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu drogowego; f) zamontowanie nowej skrzynki żeliwnej (klasa D400, żeliwo), 23) regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, bez kosztów włazu kanałowego, materiał z rozbiórki (technologia wykonania jak w pkt 9), 24) wymiana uszkodzonego włazu kanałowego żeliwnego, w tym: a) zdjęcie uszkodzonego włazu; b) rozebranie uszkodzonej górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.); c) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; d) odtworzenie górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.); e) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; f) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół włazu; g) zamontowanie nowego włazu żeliwnego (klasa D400, żeliwo), 25) korytowanie, w tym: a) odspojenie gruntu; b) profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem; c) uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu; d) zagęszczenie poboczy, 26) wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu mieszkanki kamiennej 0-31,5mm, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie warstwy mieszkanki kamiennej; c) zagęszczenie warstwy mieszanki kamiennej; 27) wypełnianie spoin kostki betonowej i kamiennej zaprawą cementowo-piaskową, w tym: a) oczyszczenie przestrzeni pomiędzy kostkami; b) przygotowanie zaprawy cementowo-piaskowej; c) zalanie przestrzeni pomiędzy kostkami; d) oczyszczenie kostki ze zbędnej zaprawy cementowo-piaskowej. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych z wyjątkiem przewidzianych w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) przypadków dopuszczających użycie materiałów z rozbiórki. Materiały, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Na każde żądanie Zamawiającego i inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska, zasadami bhp oraz „Szczegółową specyfikacją techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych związanych z remontem dróg na terenie Dzierżoniowa” – będącą załącznikiem nr 11 do SIWZ, 2) zapewnienie stałego dozoru nad realizacją robót, 3) zapewnienie uczestnictwa kierownika budowy w spotkaniach i odbiorach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 4) realizowanie robót w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru, 5) parkowanie sprzętu technicznego oraz składowanie materiałów budowlanych, materiałów rozbiórkowych i innych urządzeń, związanych z wykonywaniem robót, na terenie utworzonej we własnym zakresie bazy, dla uniknięcia wykorzystywania do tych celów miejsc przypadkowych, tj.: parkingów, chodników, poboczy dróg, itp., 6) wywóz pochodzących z rozbiórki odpadów i ich utylizacja oraz uporządkowanie terenu po zakończonych robotach, 7) oznakowanie strefy prowadzonych robót we własnym zakresie i na własny koszt, 8) zabezpieczenie miejsc wystąpienia awarii (uszkodzenia infrastruktury drogowej, zagrażającego uczestnikom ruchu drogowego) w ciągu 1 godz. od zgłoszenia telefonicznego, natomiast w dni wolne od pracy w ciągu 2 godzin, 9) usunięcie awarii w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego w dni robocze lub pierwszego dnia roboczego, jeżeli awaria nastąpiła w dni wolne od pracy, 10) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz bieżące usuwanie zbędnego oznakowania, materiałów budowlanych oraz sprzętu, 11) przygotowanie przedmiotu umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 12) zawiadamianie inspektora nadzoru o wykonywaniu robót ulegających zakryciu, 13) realizowanie robót w taki sposób, aby miejsca ubytków, przygotowane do uzupełnienia nie pozostały bez wypełnienia odpowiednią mieszanką dłużej niż do godz. 20:00 dnia, w którym zostały, wyfrezowane lub wykute, itp. 14) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone w związku z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia w tym, także wobec osób trzecich. Zamawiający jak i wykonawca oprócz kar umownych zastrzegają sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w wysokość rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zawarcia umowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi o minimalnej wartości 200.000,00 zł. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Wykonywanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa należy do Wykonawcy. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego lub innych organów kontrolnych jest obowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające gospodarowanie odpadami przez Wykonawcę, w szczególności ewidencję odpadów oraz karty przekazania odpadów, wynikające z przepisów prawa. 7.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowalnych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika robót. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 tj. ). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej, Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 9 ust. 2 pkt 11 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności; W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wyszczególnione w poszczególnych protokołach typowania, licząc od dnia bezusterkowego odbioru tych robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do rozpoczęcia prac będących przedmiotem zamówienia od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany w złożonej ofercie. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 ustawy - Zamówienie tożsame z zamówieniem podstawowym. Zamówienie może zostać udzielone w następujących przypadkach: a) osiągnięcie limitu określonego w umowie podstawowej, a Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację robót w czasie trwania umowy – zmianie ulegnie jedynie wartość umowy (powiększona maksymalnie do 100.000,00 zł netto) bez zmiany warunków umowy i cen jednostkowych. b) w ciągu kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu umowy w przypadku braku wykonawcy remontów cząstkowych, na zasadach określonych w umowie podstawowej, bez zmiany cen jednostkowych – zmianie ulegnie wartość umowy (powiększona maksymalnie do 100.000,00 zł netto) i termin realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach