Przetargi.pl
Bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni, chodników i innych ciągów komunikacyjnych: asfaltowych, betonowych, szutrowych, z kostki betonowej, kostki kamiennej oraz płytek betonowych na obszarze Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg na terenie Dzierżoniowa”. 2. Pod pojęciem „remont cząstkowy nawierzchni” rozumie się zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu – w tym pojedynczych ubytków i wybojów – jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. 3. W szczególności remonty cząstkowe nawierzchni obejmują: 1) wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc; c) ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą; d) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; e) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia; f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej; g) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 2) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, po sfrezowaniu nawierzchni, (jednorazowa powierzchnia do sfrezowania i ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: a) sfrezowanie wyznaczonej nawierzchni; b) oczyszczanie nawierzchni po sfrezowaniu; c) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości frezowanej nawierzchni; e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej; f) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), g) zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 3) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, bez frezowania istniejącej nawierzchni i wycinania uszkodzeń (jednorazowa powierzchnia do ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: a) oczyszczanie nawierzchni; b) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; c) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od grubości układanej nawierzchni; d) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej; e) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni); f) zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 4) wbudowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc; b) ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą; c) skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia; e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej, 5) wbudowanie mieszanki betonowej, w tym: a. odkucie uszkodzonych miejsc nawierzchni, odkucie nawierzchni przy stałych elementach drogi np. ściekach, krawężnikach; b. wyrównanie oraz zwilżenie podłoża; c. rozścielenie i zagęszczenie betonu w poszczególnych warstwach, 6) rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z rozebraniem istniejącej ławy betonowej, w tym: a) odkopanie krawężników ich wyjęcie oraz oczyszczenie; b) zerwanie podsypki; c) wyłamanie ławy, 7) przestawienie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia wykonania jak w pkt 6 i 8), 8) montaż krawężników betonowych 15x30 cm z betonu B-40 na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach, w tym: a) odspojenie gruntu; b) wyrównanie dna i ścian wykopu; c) przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio wykopanym i wyrównanym wykopie; d) rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych; e) pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą; f) rozścielenie podsypki cementowo – piaskowej; g) ustawienie krawężnika i wyregulowanie wg osi podanych punktów wysokościowych; h) zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie; i) uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika, 9) regulacja pionowa wpustów drogowych (bez kosztów kraty wpustu), w tym: 1) zdjęcie skrzynki wpustu; 2) rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu; 3) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; 4) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; 5) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu; 6) ponowne zamontowanie skrzynki wpustu, 10) wymiana uszkodzonych skrzynek żeliwnych wpustów drogowych, w tym: a) zdjęcie uszkodzonej skrzynki; b) rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu; c) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; d) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; e) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu drogowego; f) zamontowanie nowej skrzynki żeliwnej (klasa D400, żeliwo), 11) regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, bez kosztów włazu kanałowego, materiał z rozbiórki (technologia wykonania jak w pkt 9), 12) wymiana uszkodzonego włazu kanałowego żeliwnego, w tym: a) zdjęcie uszkodzonego włazu; b) rozebranie uszkodzonej górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.); c) odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia; d) odtworzenie górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.); e) ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego; f) odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół włazu; g) zamontowanie nowego włazu żeliwnego (klasa D400, żeliwo), 13) rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych 35x35 cm i 50x50 cm, w tym: a) ręczne rozebranie nawierzchni; b) przesortowanie kostki uzyskanej z rozbiórki z odrzuceniem na pobocze; c) rozebranie podsypki, 14) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem; c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wykonanej i wyrównanej podsypce, d) ubicie elementów nawierzchni; e) sprawdzenie spadków i równości nawierzchni; f) wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, 15) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 14), 16) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, na podsypce piaskowej gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 14), 17) rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm, w tym: a) odkopanie obrzeży i wyjęcie wraz z oczyszczeniem; b) zerwanie podsypki; 18) ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej; c) ustawienie obrzeży; d) wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych; e) oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem; f) obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem. 19) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm, w tym: a) uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podsypki lub rozścielenie na wyprofilowanym podłożu nowej podsypki; b) przesortowanie kostki ze złożeniem wzdłuż stanowisk; c) ułożenie kostki na uprzednio wyrównanej podsypce; d) ubicie kostki ubijakiem ręcznym lub zagęszczarką mechaniczną; e) wypełnienie spoin miałem kamiennym z polewaniem nawierzchni wodą; f) oczyszczenie nawierzchni. 20) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 19), 21) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. 9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 19), 22) ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys.9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 19), 23) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (nowe płytki betonowe), w tym: a) wyrównanie i zagęszczenie podłoża; b) rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem; c) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na wykonanej i wyrównanej podsypce; d) ubicie elementów nawierzchni; e) sprawdzenie spadków i równości nawierzchni; f) wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, 24) Korytowanie, w tym: a) odspojenie gruntu; b) profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem; c) uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu; d) zagęszczenie poboczy, 25) wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu mieszkanki kamiennej 0-31,5mm, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie warstwy mieszkanki kamiennej; c) zagęszczenie warstwy mieszanki kamiennej, 26) wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, bez kosztów frezowiny, materiał Wykonawcy, w tym: a) wyrównanie i zgęszczenie podłoża; b) rozścielenie warstwy frezowany; c) zagęszczenie warstwy frezowany, 27) wypełnianie spoin kostki betonowej i kamiennej zaprawą cementowo-piaskową, w tym: a) oczyszczenie przestrzeni pomiędzy kostkami; b) przygotowanie zaprawy cementowo-piaskowej; c) zalanie przestrzeni pomiędzy kostkami; d) oczyszczenie kostki ze zbędnej zaprawy cementowo-piaskowej, 28) uszczelnienie szczelin i pęknięć w nawierzchniach asfaltowych przy użyciu emulsji zalewowych w tym: a) oczyszczenie szczelin przeznaczonych do uszczelnienie; b) zalanie szczelin odpowiednią emulsją zalewowa na gorąco, 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych z wyjątkiem przewidzianych w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) przypadków dopuszczających użycie materiałów z rozbiórki. Ww. materiały powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186). 5. Oprócz obowiązków wynikających z pkt III pkt 1-3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska, zasadami bhp oraz „Szczegółową specyfikacją techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych związanych z remontem dróg na terenie Dzierżoniowa” – będącą załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy, 2) zapewnić stały dozór nad realizacją robót, 3) zapewnić uczestnictwo kierownika budowy w spotkaniach i odbiorach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 4) realizować roboty w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru, 5) parkowanie sprzętu technicznego oraz składowanie materiałów budowlanych, materiałów rozbiórkowych i innych urządzeń, związanych z wykonywaniem robót, na terenie utworzonej we własnym zakresie bazy, dla uniknięcia wykorzystywania do tych celów miejsc przypadkowych, tj.: parkingów, chodników, poboczy dróg, itp., 6) wywóz pochodzących z rozbiórki odpadów i ich utylizacja oraz uporządkowanie terenu po zakończonych robotach, 7) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczenie i oznakowanie strefy prowadzonych robót, 8) zabezpieczenie miejsc wystąpienia awarii (uszkodzenia infrastruktury drogowej, zagrażającego uczestnikom ruchu drogowego) w ciągu 1 godz. od zgłoszenia telefonicznego, w dni wolne od pracy w ciągu 2 godzin, 9) usunięcie awarii w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego w dni robocze lub pierwszego dnia roboczego, jeżeli awaria nastąpiła w dni wolne od pracy, 10) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędne materiały budowlane, materiały rozbiórkowe oraz urządzenia zabezpieczające, 11) przygotowanie przedmiotu umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 12) zawiadamianie inspektora nadzoru o wykonywaniu robót ulegających zakryciu, 13) prowadzić roboty w taki sposób, aby miejsca ubytków w nawierzchni chodników i jezdni, przygotowane do uzupełnienia nie pozostały bez wypełnienia odpowiednią mieszanką dłużej niż do godz. 20:00 dnia, w którym zostały, wyfrezowane lub wykute, itp. 14) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, i poniesienia z tego tytułu kosztów. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowalnych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ). 6.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 umowy, Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 8 ust. 2 pkt 11 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 umowy czynności; e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z remontem dróg na terenie Dzierżoniowa pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w SIWZ i jej załącznikach. 8. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty wyszczególnione w poszczególnych protokołach typowania, licząc od dnia bezusterkowego odbioru tych robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do rozpoczęcia prac będących przedmiotem zamówienia od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany w złożonej ofercie. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 ustawy - Zamówienie tożsame z zamówieniem podstawowym. Zamówienie może zostać udzielone w następujących przypadkach: a) osiągnięcie limitu określonego w umowie podstawowej, a Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację robót w czasie trwania umowy – zmianie ulegnie jedynie wartość umowy (powiększona maksymalnie do 100.000,00 zł netto) bez zmiany warunków umowy i cen jednostkowych. b) w ciągu kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu umowy w przypadku braku wykonawcy remontów cząstkowych, na zasadach określonych w umowie podstawowej, bez zmiany cen jednostkowych – zmianie ulegnie wartość umowy (powiększona maksymalnie do 100.000,00 zł netto) i tremin realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach