Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja budynków, boisk i placów zabaw placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
    REGON: 1525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja budynków, boisk i placów zabaw placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: bieżącej konserwacji budynków, boisk i placów zabaw placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. 2. Bieżąca konserwacja budynków, boisk i placów zabaw polega w szczególności na: utrzymaniu obiektów i ich elementów w bieżącej sprawności technicznej w branżach instalacyjnej – sanitarnej i elektrycznej, ogólnobudowlanej w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 7 (zał. nr 2 do umowy) oraz wykonywaniu doraźnych zabezpieczeń awarii w przypadku ich wystąpienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) , o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności: a) konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych, b) konserwacja instalacji monitoringu wizyjnego, c) konserwacja instalacji zimnej i ciepłej wody, d) konserwacja instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, e) konserwacja instalacji centralnego ogrzewania, f) konserwacja węzłów cieplnych i kotłowni, g) konserwacja instalacji gazowej kotłowni i kuchni, h) konserwacja instalacji kominowych i wentylacji (grawitacyjnej i mechanicznej), i) konserwacja klimatyzacji, j) konserwacja dźwigów, podnośników i urządzeń dla niepełnosprawnych, k) konserwacja urządzeń p. poż., l) konserwacja dachów budynków, m) konserwacja ogólnobudowlana, n) konserwacja placów zabaw, o) konserwacja boisk i hal sportowych. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SIWZ - „ZAKRES KONSERWACJI OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH w roku 2019”, w załączniku nr 9 do SIWZ – „Wykaz placówek oświatowych objętych konserwacją” i wzorze umowy stan. załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50760000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 3) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, 4) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 5) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę wraz z przedstawieniem oświadczenia, należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach