Przetargi.pl
Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i olejów silnikowych dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku Baza Obwodu Drogowego Nr 1 w Płońsku i Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu w terminie od daty podpisania umowy do końca 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 101
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Płocka 101 101
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    REGON: jce@reynpol.re
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd2044.webpark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i olejów silnikowych dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku Baza Obwodu Drogowego Nr 1 w Płońsku i Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu w terminie od daty podpisania umowy do końca 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i olejów silnikowych dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku ? Baza Obwodu Drogowego Nr 1 w Płońsku ? Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i olejów silnikowych dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Baza Obwodu Drogowego Nr 1 w Płońsku, ul. Płocka 101, od daty podpisania umowy do końca 2010 roku w szacunkowych ilościach odpowiednio: Materiały pędne: ? benzyna bezołowiowa Pb 95 - 4 300L ? olej napędowy ON - 19 200L Oleje silnikowe: ? Olej Superol CC30 (opak. po 5L) - 6szt ? Olej Turdus (opak. po 5L) - 24 szt ? Olej maszynowy LAN (opak. po 5L) - 20 szt ? Olej HL (opak. po 5L) - 8 szt ? Olej 5W40 Lotos. (opak. po 4L) - 13 szt Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranych stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Płońsk. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo powiększenia lub redukcji zamówienia w zakresie ?20% zamówienia podstawowego. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego i olejów silnikowych dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu od daty podpisania umowy do końca 2010 roku w szacunkowych ilościach odpowiednio: Materiały pędne: ? benzyna bezołowiowa Pb 95 - 3000L ? olej napędowy ON - 15 000L Oleje silnikowe: ? Olej Superol CC30 (opak. po 5L) - 12 szt ? Olej Mobil Super Diesel (opak. po 5L) - 24 szt ? Olej do pił Pilaxol - Eko (opak. po 5L) - 20 szt Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranych stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Raciąż. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo powiększenia lub redukcji zamówienia w zakresie ?20% zamówienia podstawowego. UWAGA: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: odstąpiono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia wymaga sie, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki Nr 1i Nr 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz 4) Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami .Część II SIWZ 5) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) Parafowany wzór umowy . Część III SIWZ 7) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 8) Aktualną koncesję zezwalającą na dystrybucję lub obrót paliwami płynnymi na podstawie art.1 PK 4 ustawy Prawo energetyczne; 9) Wykaz stacji paliw na terenie granic administracyjnych miasta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd2044.webpark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach