Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6543468 , fax. 023 6543020
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 023 6543468, fax. 023 6543020
REGON: 13038230500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie od daty podpisania umowy do końca 2010 roku w szacunkowych ilościach odpowiednio: Materiały pędne: - benzyna bezołowiowa Pb 95- 4.500 litrów - olej napędowy ON - 9.500,00 litrów Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranych stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę zlokalizowanych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo powiększenia lub redukcji zamówienia w zakresie ?20% zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) stacja paliw Wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 1 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz 4) Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami . 5) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) Parafowany wzór umowy . 7) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 8) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego do samochodów i agregatu prądotwórczego SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW IHAR-PIB NA PODSTAWIE ZAKUPÓW GOTÓWKOWYCH ORAZ BEZGOTÓWKOWEGO SYSTEMU KART FLOTOWYCH.
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa oleju napędowego i opałowego
Dodano: 2016-04-12 - Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej E98 w systemie bezgotówkowym w 2016 roku
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Sp. z o.o
Dodano: 2015-12-11 - Zakup paliw do samochodów i maszyn używanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
Dodano: 2015-12-09 - Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych dla SPZOZ MEDITRANS OSTROŁĘKA SPRiTS w Ostrołęce
Dodano: 2015-12-09 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W I PÓŁROCZU ROKU 2016
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA MPS
Dodano: 2015-12-06