Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-420 Bierutów, ul. Moniuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
REGON: 52862300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bierutów, mury obronne (XIV w.): rewitalizacja odcinka murów obronnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja odcinka XIV wiecznych murów obronnych na działce 17/21 przy ul. Moniuszki w Bierutowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje remont korony zabytkowego średniowiecznego ceglanego muru obronnego w miejscowości Bierutów. 3.Zakres planowanych robót obejmuje: 1)dokumentację konserwatorską remontu korony muru, 2)roboty murowe i konserwatorskie. 4.Miejski mur obronny Bierutowa jest wpisany do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego pod nr A/3329/977 z dnia 15.06.1963 r., podlega ochronie na podstawie ustaleń MPZP. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 6.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Autorską Pracownię arch. Macieja Małachowicza, ul. Parafialna 16, 52-233 Wrocław. 7.Informacje dodatkowe: 1)Realizowane prace powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, norm oraz być zgodne z zasadami sztuki budowlanej, 2)Przed przesłaniem (złożeniem) oferty zalecana jest wizja w terenie. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej prac niewymienionych w przedmiarze, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP, 3)Wykonawca we własnym zakresie utrzyma w należytej sprawności oznakowanie terenu prac zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 4)Po zyskaniu dostępu do korony murów i jej oczyszczeniu szczegółowego rozpoznania i weryfikacji wymaga forma zwieńczenia. Ustalenia mogą wpłynąć na rewizję rozwiązań projektowych w tym zakresie (kształt zwieńczenia, wysokość). Wyniki prac badawczych wraz z projektem wykonawczym należy przedstawić do oceny organowi konserwatorskiemu, 5)Spoinowanie partii ceglanych i kamiennych wyłącznie przy użyciu zaprawy analogicznej do oryginalnej (o parametrach odpowiadających jej pod względem właściwości fizycznych oraz mechanicznych). Po usunięciu warstwy wtórnej należy ustalić skład, w tym kolor pierwotnej spoiny – dostosować rodzaj materiału użytego do ponownego spoinowania muru. Kolor spoiny, sposób ich kształtowania, uzupełnianie ubytków lica ceglanego, rekonstrukcja partii cokołowych z wykorzystaniem eratyków – do komisyjnego okazania służbom konserwatorskim celem akceptacji, 6)Sposób konserwacji i ekspozycji odsłoniętych zabytkowych struktur muru (np. strzępia) należy przedstawić do oceny organowi konserwatorskiemu. W przypadku dokonania odkryć reliktów oryginalnego opracowania lica muru, spoinowania - na etapie wykonawczym - należy przewidzieć ich zachowanie oraz konserwację, 7)Prace przy konserwacji ujawnianych zabytkowych reliktach winny być bezwzględnie wykonywane przez dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki adekwatnej specjalizacji, przy udziale historyka architektury, 8)Pozostałe warunki zostały określone w rozdziale Istotne postanowienia do umowy. UWAGA – Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Ochrona Zabytków”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.,poz.299). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.9.2020.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – zgodny z załączonym przedmiarem robót; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.
Dodano: 2024-03-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Rewitalizacja linii kolejowej nr 318 relacji Srebrna Góra-Bielawa Zachodnia od km 28,295 do km 24,300. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa świetlicy wiejskiej w Proszkowicach
Dodano: 2024-03-22 - „Wykonanie robót budowlanych (rozbiórek) i prac ogrodniczych na terenie zieleni przy ul. Kajdasza we Wrocławiu” realizowanych w ramach zad. nr 358 WBO edycji 2022 oraz zad. nr 260 WBO edycji 2023.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa Inkubatora Przetwórstwa w Podgórzynie
Dodano: 2024-03-22 - SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 115161D - ul. 1 Maja w Mysłakowicach
Dodano: 2024-03-21 - 24.2024 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa ul. Kłodzkiej w Polanicy - Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - „PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”
Dodano: 2024-03-19