Przetargi.pl
Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Dolnobrzeskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Dolnobrzeskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia: Roboty będą realizowane w 2 etapach. 1) Etap I a) wyczyszczenie mechaniczne wnętrza kanału z osadów w połączeniu z hydrodynamicznym spłukiwaniem warstw skorodowanego i złuszczonego betonu o długości i średnicach podanych w przedmiarze robót, wraz z zebraniem, wywozem i utylizacją osadu na koszt Wykonawcy, b) inspekcja TV kanału przed renowacją - od ostatniej studni rewizyjnej do wylotu do rowu B-10 wraz z dostarczeniem płyty CD i raportu w celu oceny stanu technicznego kanału i wytypowania odcinków kanału do renowacji. 2) Etap II a) renowacji wytypowanych odcinków kanału bezwykopową metodą utwardzanego rękawa, b) w przypadku konieczności wymiana uszkodzonych odcinków kanałów, c) powykonawcza inspekcja TV kanału po renowacji wraz z dostarczeniem płyty CD i raportu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 2)przygotowania zaplecza budowy, 3)zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 4)zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 5)przedstawienia projektu organizacji robót, z czego musi wynikać sposób wstrzymania przepływu ścieków, sposób wprowadzania i utwardzania rękawa itd., 6)opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzgodnieniem z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu zajęcia pasa drogowego, wykonania oznakowania zgodnie z jego zaleceniami (jeśli zajdzie konieczność), 7)opracowania projektu rozkopu i odbudowy nawierzchni wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód i pozwoleń - w przypadku stwierdzenia braku możliwości wykonania renowacji metodą utwardzanego rękawa (stan kanału deszczowego grozi załamaniem lub jest niedrożny w wyniku uszkodzenia) i konieczności wymiany odcinka(ów) rurociągu (jeśli zajdzie taka konieczność), 8)oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 9)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm). Odpady z czyszczenia należy usunąć z kanału. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 10)przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 11)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 12)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 13)zawiadomienie Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt. , 14)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 15)stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 17)ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 18 000,00 zł (słownie zł: osiemnaście tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jedną modernizację kanału deszczowego lub ściekowego o śr. min. 400 mm i długości min. 150 m w technologii utwardzanego rękawa; rodzaj, należyta staranność i terminy realizacji ww. robót winny być potwierdzone dokumentem (np. referencje, protokoły odbioru itp.); b)dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia do wykonania niniejszego zamówienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). 4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku): - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 250 000,00 zł. 2.Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, występując jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania co najmniej jednej modernizacji kanału deszczowego lub ściekowego o śr. min 400 mm i długości min. 150 m w technologii utwardzanego rękawa. Wykaz należy sporządzić wg zał. nr 4 do specyfikacji. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 8. Dla Kierownika budowy: a)uprawnień budowlanych o których mowa w dziale VIII SIWZ, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane, b)zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. 10. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2). 11. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach