Przetargi.pl
Bezrzecze rozbudowa kanalizacji deszczowej

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    ul. Szczecińska 16 a
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 113 048, fax. 914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezrzecze rozbudowa kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanału deszczowego w miejscowości Bezrzecze w pasach drogowych ulic Cynamonowej i Korzennej, w szczególności polegająca na wykonaniu: 1) Robót w zakresie budowy kanału deszczowego m.in.: a. wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (obejmuje roboty pomiarowe, sytuacyjno-wysokościowe. W zakres robót pomiarowych wchodzi wyznaczenie sytuacyjne i wysokościowe punktów głównych, osi trasy i punktów wysokościowych; uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi); wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych); wyznaczenie przekrojów poprzecznych; zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie; odtworzenie trasy i punktów wysokościowych), b. prac ziemnych (prowadzenie robót związanych z wykonaniem wykopów ich odwodnieniem i zasypaniem przy budowie obiektów liniowych m.in.: wykonanie wykopów wraz z ich umocnieniem i odwodnieniem, zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem), c. robót montażowych na sieci kanalizacji deszczowej (prowadzenie robót przy wykonaniu i odbiorze robót związanych z budową kanału deszczowego, które obejmują dostawę i montaż między innymi takich elementów jak: kanały i kształtki z żywic poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym, kanałów z rur PCV, kształtek z PCV, prefabrykowanych studni betonowych, studni zintegrowanych (z rur GRP), wpustów ulicznych, regulatora odpływu), d. robót rozbiórkowych dla robót sieciowych: (w zakres prac wchodzi rozbiórka m.in. takich elementów jak: studzienki betonowe (beton, stal), rurociągi PCV), e. odtworzenie nawierzchni odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg (w zakres robót wchodzi rozbiórka warstw nawierzchni jezdni (płyty żelbetowe i kostka), krawężników, oporników oraz progów zwalniających); roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, budowa nasypów drogowych, pozyskiwanie gruntu z ukropu lub dokopu); regulacja pionowa studni i zaworów; zakres robót związanych z wykonaniem koryta przeznaczonego do ułożenia konstrukcji nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; zakres prac związanych z wykonaniem warstw odsączającej/zasypkowej stanowiącej część podbudowy pomocniczej przy odtworzeniu nawierzchni po budowie kanału deszczowego i przykanalików; zakres prac związanych z wykonaniem podbudów z kruszyw stabilizowanych mechanicznie; zakres prac związanych z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie nawierzchni z tłucznia; zakres praz związanych z wykonaniem i odbiorem nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ustawienia krawężników betonowych typu ulicznego i drogowego na ławach betonowych; zakres prac związanych z nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych, odtworzenie nawierzchni z płyt istniejących i nowych. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.). Materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu wykona dokumentacje fotograficzną powykonawczą (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 4) W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy wymagane jest przedłożenie w Urzędzie Gminy Dobra oświadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową (robotami budowlanymi) – 2 szt. oraz w dwóch kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych ww. osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, • poświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Po stronie Wykonawcy będzie realizacja przedmiotowej inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją Nr 78/2019 z dnia 31.01.2019 r. (znak: AB.6740.525.D.2018.KL), z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Ww. dokumenty stanowią załącznik do procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Po stronie Wykonawcy będzie uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 7) Wykonawca od protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili odbioru końcowego powierzonego umową zakresu robót, ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich na zasadach ogólnych za szkody na terenie budowy oraz w bezpośrednim sąsiedztwie, wynikłe na skutek prowadzonych przez niego robót. 8) W zakresie melioracji roboty należy prowadzić w taki sposób, aby zachować urządzenia melioracyjne we właściwym stanie technicznym i nie spowodować pogorszenia warunków wodnych na terenach sąsiednich. W przypadku uszkodzenia urządzeń melioracji wodnych należy dokonać ich naprawy w sposób umożliwiający zachowanie dotychczasowych kierunków spływu. 9) Harmonogram rzeczowo-finansowy ustalony po wyłonieniu Wykonawcy musi uwzględniać terminy stosownych zezwoleń, decyzji, opinii, badań, prób oraz wysokość środków budżetowych zaplanowanych przez Gminę Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 5-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania „Bezrzecze rozbudowa kanalizacji deszczowej” WKI.ZP.271.01.2020.AA”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.) - w kasie Zamawiającego, w godz. poniedziałki 8:30-16:30, wtorki, piątki 10:30-14:00, środy i czwartki 7:00-14:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty opis produktów równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 4.6 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach