Przetargi.pl
Bezprzewodowy system konferencyjny z funkcją głosowania w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezprzewodowy system konferencyjny z funkcją głosowania w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z uruchomieniem i oprogramowaniem bezprzewodowego systemu konferencyjnego z funkcją głosowania, zwana dalej „systemem”, w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego. Przedmiot zamówienia: 1)W skład systemu wchodzą następujące elementy: a)bezprzewodowy pulpit dyskusyjno/głosujący b)mikrofon sztywny tj. bez elementów giętkich, krótki c)bezprzewodowy punkt dostępu (Router) d)ładowarka wraz z akumulatorami e)switch zarządzalny f)karty zbliżeniowe g)kamera konferencyjna IP HD wew. h)szafa wykonana z płyt meblowych i)laptop j)licencja na pulpit – identyfikacja k)licencja na pulpit – głosowanie. 2)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności: a)zaoferować system zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ, b)dostarczyć urządzenia i elementy systemu wraz z oprogramowaniem (80 stanowisk do głosowania) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, c)podłączyć i skonfigurować bezprzewodowy punkt dostępu, d)przeszkolić 6 osób w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi systemu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 5 dni roboczych* od dnia jego instalacji i uruchomienia, *Przez określenie „dni robocze” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego tj.2 maja 2017r., 16 czerwca 2017r., 14 sierpnia 2017r., 2-3 listopada 2017r. e)uruchomić kamerę wewnętrzną służącą do współpracy z systemem konferencyjnym, f)zintegrować nowy system z istniejącym systemem nagłośnienia znajdującym się w pomieszczeniu auli. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną urządzeń i systemów zamontowanych w auli Biblioteki Głównej i dokonał własnej oceny zakresu prac, które są konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. g)ponieść ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, h)ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, i)ponieść koszty rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, j)dokonać na własny koszt, instalacji, uruchomienia oraz przeprowadzenia prób i technicznego sprawdzenia poprawności działania całego systemu z dokonaniem próbnego uruchomienia (przetestowanie systemu), k)przestrzegać przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy podczas instalacji systemu, l)przekazać Zamawiającemu nie później niż przed końcem upływu okresu gwarancyjnego, w formie pisemnej (dopuszcza się formę elektroniczną) kody serwisowe, sterujące lub inne (jeśli dotyczy), umożliwiające po okresie gwarancji przeprogramowanie dostarczonego oprogramowania do systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32573000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 11 100,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy sto złotych 00/100), Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-32/17/MP Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach