Przetargi.pl
Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do42 wew. 113 , fax. 022 7579270
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    ul. Gminnej Rady Narodowej 60 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270
    REGON: 00053901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009, które obejmuje: 1) odbiór, ewentualne pakowanie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie materiałów budowlanych zawierających azbest, 2) wywóz odpadów własnym pojazdem specjalistycznym z zachowaniem obowiązujących przepisów, 3) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia ilości eternitu dokonanego przez osobę przekazującą materiał budowlany (azbest), 4) dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwiania odpadu - kopii karty przekazaniu odpadu oraz dokumentu potwierdzającego wagę odebranego azbestu (eternitu). 2. Przewidywana przez Zamawiającego ilość azbestu na podstawie posiadanych zgłoszeń od mieszkańców Gminy Lesznowola wynosi 400 Mg (Ton).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: warunek: Wykonawca musi wykazać, że posiada stosowne zezwolenie - decyzję Starosty Piaseczyńskiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami zawierającymi azbest, powstającymi w wyniku prowadzenia prac remontowych. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegające na odbiorze i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest. Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że usługi (zamówienia) te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegające na odbiorze i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest. Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 2 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać (należy wskazać, iż był to odbiór i unieszkodliwianie azbestu), że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego usługi (zamówienia). 5. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Stosowne zezwolenie - decyzja Starosty Piaseczyńskiego zatwierdzająca program gospodarki odpadami zawierającymi azbest powstającymi w wyniku prowadzenia prac remontowych. 7. Umowa zawarta przez Wykonawcę z zarządcą składowiska odpadów niebezpiecznych, gdzie będzie deponowany (utylizowany) azbest pochodzący od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola. 8. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców np. przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione powyżej w punkcie 2 i 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć zgodnie z pkt. 8 stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach