Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu) w systemie kart flotowych

Szpital Powiatowy w Radomsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446854716 , fax. +48446854701
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Radomsku
    ul. Jagiellońska 36
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. +48446854716, fax. +48446854701
    REGON: 000313420
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu) w systemie kart flotowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wartości maksymalne): a/ON w ilości: 83 163 litrów b/PB 95 w ilości: 1 818 litrów c/LPG w ilości: 6 060 litrów a tankowanie dotyczy: •agregatu prądotwórczego - 2 zbiorniki o poj. 500 litrów każdy – tankowanie 1 raz w roku /ON /, •6 samochodów służbowych - ON, •1 samochodu służbowego - LPG+PB 95, •1 traktorka - kosiarki - PB 95, •1 traktora - ON przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 2)Dostawa paliwa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart flotowych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 3)Wykonawca przekaże Zamawiającemu 10 kart flotowych umożliwiających bezgotówkowy zakup paliwa w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4)Karty flotowe będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 5)Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa, stanu licznika pojazdu za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do poszczególnego pojazdu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny bieżący monitoring tankowań na stronach internetowych Wykonawcy. 6)Zamawiający dokonywać będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw przez 24h/dobę. 7)Faktury za transakcje dokonane będą wystawiane 2 razy w miesiącu. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla Transakcji Bezgotówkowych: od l do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 8)Zamawiający będzie dokonywać zakupu paliwa do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na ten cel, bez względu na określone przewidywane roczne zużycie paliwa, bądź dokonania zakupu w ilościach określonych w formularzu ofertowym. 9)Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10,2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz.1680) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 14.04.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2016,poz. 540).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, 2.Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3.Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 4.Załącznik nr 4do SIWZ - wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach