Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, przy ul. Sikorskiego 86A ( nr pos. ZP WORD 4/paliwo/2012

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 86 A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8236505 , fax. 015 8236505
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Sikorskiego 86 A 86 A
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8236505, fax. 015 8236505
    REGON: 83036649000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, przy ul. Sikorskiego 86A ( nr pos. ZP WORD 4/paliwo/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych w postaci benzyny bezołowiowej - Pb 95 oraz oleju napędowego ON zwanych dalej (paliwami) do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu WORD w Tarnobrzegu na stacjach paliw będących w dyspozycji Wykonawcy. 2.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - CPV 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa - CPV 09.13.41.00-8 - olej napędowy 3.Zamawiający prognozuje zakup następujących ilości paliw w okresie obowiązywania umowy to jest od dnia 23 stycznia 2013 r. do 22 stycznia 2014 r.: 1) benzyna bezołowiowa E-95 - 34.000 litrów 2) olej napędowy ON - 21.000 litrów 4.Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w pkt 3. Z tytułu niezrealizowania zakupu paliw w ilościach podanych w pkt 3 Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 5.Wymienione w ust. 3 pkt 1-2 paliwa powinny spełniać wymagania Polskiej Normy - PN - EN 228:2010 (U) - benzyna bezołowiowa - PN - EN 590:2010 (U) - olej napędowy. oraz minimalne wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z poźn.zm.). Zamawiający wyrywkowo może żądać przedstawienia świadectwa jakości dostarczanego paliwa. 6.Zakupy oleju napędowego o którym mowa w ust. 3 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca zapewni zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 7.Ceny za paliwo pobrane przez zamawiającego będą naliczane według cen obowiązujących na stacji w dniu w którym dokonano bezgotówkowego zakupu z uwzględnieniem podanego w ofercie upustu. 8.Odbiór paliwa będzie odbywał się sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych ( flotowych lub równoważnych) - identyfikujących samochód służbowy do zbiorników pojazdów zamawiającego, oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + jedna wolna karta do tankowań do kanistra. Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów zamawiającego stanowiący załącznik Nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu. 9.Karty paliwowe będą wystawione na koszt wykonawcy w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez zamawiającego. 10.Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw będących w dyspozycji wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN będzie stanowił weryfikację zarówno karty jak i jej użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dokumentacji ( np. WZ lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adresu stacji paliw, na której odbyła się transakcja, daty transakcji, numeru karty, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument WZ bez ceny jednostkowej paliwa. 12.Zbiorcze faktury VAT za rzeczywistą ilość pobranych litrów paliwa winny być wystawiane dwa razy w miesiącu z uwzględnieniem stałego upustu (wykazanym procentowo lub wartościowo) i obejmować okres: - pierwszy za paliwo odebrane pomiędzy 1 i 15 dniem miesiąca i drugi za paliwo odebrane pomiędzy 16 i ostatnim dniem miesiąca. 13.Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg). 14.W trakcie trwania umowy zamawiający przewiduje wymianę wszystkich pojazdów osobowych, oraz możliwa jest zmiana ilości pojazdów. O każdej zmianie zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawcę przekazując aktualna listę pojazdów zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy. 15.Karty paliwowe po wymianie samochodów będą wystawione na koszt wykonawcy. 16.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.tarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach