Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 664 22 73, , fax. 846 642 273
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 664 22 73, , fax. 846 642 273
    REGON: 95037163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu tomaszowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim. 2. Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim dokonywany będzie przez pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy użyciu kart paliwowych. Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe ilości: a) benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 600 litrów, b) olej napędowy ON – 44 300 litrów. Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim obejmuje siedzibę Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54, Obwód Drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Łaszczowieckiej 9 oraz bazę magazynowo - sprzętową przy ul. Kościuszki 110 w Tomaszowie Lubelskim. W okresie zimowym tj. w miesiącach styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień Zamawiający będzie tankował olej napędowy o parametrach dostosowanych do pracy w ujemnych temperaturach otoczenia (tzw. paliwo zimowe). Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia nabycia zamawianego asortymentu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na zrealizowanie dostaw w mniejszym zakresie Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Zmniejszenie ilości paliwa wynika ze specyfiki działalności Zamawiającego (zimowe utrzymanie dróg, remonty bieżące itp.) oraz z uwagi na warunki pogodowe w ciągu roku, które mają duży wpływ na zużycie paliwa. Podane ilości paliwa są ilościami orientacyjnymi ustalonymi szacunkowo i służą wyłącznie do oceny ofert. Bezgotówkowy zakup paliw będzie następował po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu pomniejszonej o udzielony rabat. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie Zamawiającemu kart paliwowych maksymalnie do piętnastu dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Wykonawca nie doliczy kosztu kart paliwowych do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza opłatę za kartę paliwową tylko na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc. , nie przewiduje się stosowania kart z nadrukiem logo Zamawiającego. Karty paliwowe przypisane będą do numerów rejestracyjnych pojazdów Zamawiającego w ilości 15 (piętnaście) sztuk oraz karty na okaziciela przeznaczone do tankowania urządzeń gospodarczych takich jak kosiarki, piły spalinowe oraz sprzętu w ilości sztuk 13 (trzynaście), razem ilość kart wynosi sztuk 28 (dwadzieścia osiem). Zamawiający zastrzega, iż ilość kart może ulec zmianie w tracie okresu obowiązywania umowy z uwagi na to, iż planowany jest zakup nowego sprzętu. Karty paliwowe powinny być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty prześle w ciągu dwóch dni roboczych Zmawiającemu wzór wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa na adres email zamowienia@zdptomaszow.pl. Zamawiający złoży wniosek o karty po podpisaniu umowy. 4. Podstawą rozliczenia będzie zbiorcze zestawienie transakcji (wykaz wartości sprzedanego paliwa) dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające m.in.: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę jednostkową oraz cenę po rabacie (rabat zgodnie z ofertą) wartość netto, brutto, oraz VAT. Wykonawca załączy do faktury rozliczenie zawierające sumę wszystkich tankowanych rodzajów paliw z rozbiciem dla każdego sprzętu Zmawiającego z podaniem daty tankowania oraz obowiązującymi w tych dniach cen paliw pomniejszone o udzielony rabat. 5. Stacje paliw powinny znajdować się w promieniu do 15 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54. 6. Oferowane paliwa muszą być zgodne, z obowiązującymi; przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 r. poz.1680) oraz z polskimi normami PN-EN 228+A1:2017-0606 lub równoważne oraz PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważne. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanej benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, zgodną z obowiązującymi normami i ww. wymaganiami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zmawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie nr konta 12 9101 0003 2020 0009 5514 0003 tytułem: „Bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim” IZP.3721.1.2020.AZ. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji dokument wadium należy złożyć w oryginale w Zarządzie Dróg Powiatowych, 22-600 Tomaszów Lub. ul. Lwowska 54 w sekretariacie przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności gwarancja zawierała będzie wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności poręczenie zawierało będzie wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykładowa propozycja oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy Pzp, oraz o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wstępne oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert – składa każdy z nich. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności /braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców i uznania oferty jako najkorzystniejszej są zobowiązani złożyć, na żądanie zamawiającego, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4) ogłoszenia o zamówieniu - składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach