Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz spalinowych urządzeń eksploatowanych przez Gminę Pyrzyce w 2016 r.

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
  • Data zamieszczenia: 2016-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz spalinowych urządzeń eksploatowanych przez Gminę Pyrzyce w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz spalinowych urządzeń eksploatowanych przez Gminę Pyrzyce w 2016 r. b. Łączna ilość zakupionych paliw wyniesie szacunkowo: - benzyna bezołowiowa Pb-95 2.730 l - olej napędowy 39.000 l c. Podane ilości stanowią szacunkową wielkość w okresie trwania umowy. Faktyczna ilość zakupów paliw płynnych w 2016 r. może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowe zapotrzebowanie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane. d. Paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu paliw nie spełniających wymagań jakościowych. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo energetyczne. e. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa odpowiadającego Polskim Normom lub rozwiązaniom im równoważnym. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może żądać od Wykonawcy aktualnego świadectwa/certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. Świadectwo (certyfikat) musi być wystawione przez producenta paliwa lub laboratorium posiadające akredytację PCA. f. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane złą jakością sprzedawanego paliwa. g. W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego paliwa, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamacje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu 3 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 3 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważany będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca na koszt własny usunie wadliwą dostawę oraz wymieni paliwo na paliwo wolne od wad w terminie 5 dni od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego oraz w terminie do 14 dni roboczych naprawi szkodę powstałą w pojazdach Zamawiającego na skutek wad paliwa do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę) lub pokryje koszty takiej naprawy na podstawie rachunków przedstawionych przez Zamawiającego. h. W przypadku podejrzenia nieodpowiedniej jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia badania przez niezależne akredytowane laboratorium. Jeżeli wynik badań potwierdzi niezgodność parametrów paliwa z obowiązującymi normami i przepisami, Zamawiający kosztem takiego badania obciąży Wykonawcę. Obciążenie to może nastąpić w formie potrącenia z najbliżej wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. i. W przypadku udokumentowanej w drodze wyniku badania, o jakim mowa w lit. h nieodpowiedniej jakości paliwa Wykonawca na swój koszt wymieni ze zbiornika i pojazdów paliwo na spełniające wymaganych parametrów w terminie nie dłuższym niż 3 dni oraz w terminie do 14 dni roboczych naprawi szkodę powstałą w pojazdach Zamawiającego na skutek wad paliwa do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę) lub pokryje koszty takiej naprawy na podstawie rachunków przedstawionych przez Zamawiającego. j. Rozliczanie zawartych transakcji będzie się odbywać fakturami nie częściej niż dwa razy w miesiącu, przy czym termin płatności nie będzie krótszy niż 14 dni od daty wystawienia faktury. k. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem daty tankowania, miejsca tankowania, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i rodzaju paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed opustem oraz po opuście. Zestawienie to będzie dołączane do faktur przesyłanych dla Zamawiającego. l. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz osób upoważnionych z ramienia Zamawiającego do zakupu paliw wraz z numerami rejestracyjnymi pojazdów, które będą tankowane na stacjach Wykonawcy. m. Wykonawca musi dysponować minimum jedną stacją paliw zapewniającą możliwość całodobowego tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia, zlokalizowaną w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce. n. O każdym przypadku awarii stacji paliw lub braku paliwa Wykonawca ma obowiązek natychmiast powiadomić Zamawiającego. o. Wykonawca gwarantuje, że cena paliw dla Zamawiającego nie będzie wyższa od ceny paliw dla odbiorcy detalicznego. p. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen (opust) podany w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321014
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną