Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Biura Prezesa ANR

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8606509, 8606519 , fax. 022 8606518
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8606509, 8606519, fax. 022 8606518
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Biura Prezesa ANR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych w ilościach ok. 8120 litrów paliwa Pb 95 oraz ok. 46680 litrów paliwa 98
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) posiadają aktualną w okresie trwania umowy (min. do 31.12.2010 r.) koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) posiadają wprowadzony i działający system bezgotówkowej sprzedaży paliw, 3) dysponują lub będą dysponować siecią stacji paliw czynnych całodobowo, równomiernie rozłożonych jedna od drugiej w całej RP w promieniu max. 100 km przy pokryciu całego terytorium Polski, w których możliwe jest realizowanie kart flotowych Wykonawcy. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt. 14 SIWZ, według formuły: spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści ww. oświadczenia oraz dokumentów określonych w pkt. 13 SIWZ wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 12.1. SIWZ Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy pzp. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt. 1) i 5) [pkt.12.1 ppkt 1) i 5) SIWZ]. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków dopuszczających wykonawców do udziału w postępowaniu, do oferty (będącej wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym zgodnym w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) muszą być załączone następujące dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu; według wzoru określonego w Załączniku nr 2; 2) dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia - aktualną w okresie trwania umowy (min. do 31.12.2010 r.), koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 3) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, iż posiada wprowadzony i działający system bezgotówkowej sprzedaży paliw, 5) wykaz, mapę lub inny dokument potwierdzający rozmieszczenie sieci stacji paliw czynnych całodobowo, równomiernie rozłożonych jedna od drugiej w całej RP w promieniu max. 100 km przy pokryciu całego terytorium Polski, w których możliwe jest realizowanie kart flotowych Wykonawcy. W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich realizacji. 6) informację o części/ częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców. 2. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, do oferty muszą być również zamieszczone : 1) oryginał pełnomocnictwa z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum. 2) dokumenty wskazane w pkt 1. ppkt. 1), 2), 3) [14.2 ppkt. 1), 2) ,3) specyfikacji], dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach