Przetargi.pl
bezgotówkowy zakup paliw

Izba Celna w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-037 Poznań, ul. Krańcowa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6583500, 6583527,28 , fax. 061 6583518
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Poznaniu
    ul. Krańcowa 28 28
    61-037 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6583500, 6583527,28, fax. 061 6583518
    REGON: 00014382800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    bezgotówkowy zakup paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla środków transportu Izby Celnej w Poznaniu. Zamówienie podzielono na dwa pakiety: Pakiet I - zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. (Dz. U. Z 2008 r. Nr 221 poz. 1441) wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 pkt.1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. Nr 169, poz. 1200 ze zm.) oraz odpowiednio norm: PN - EN 228, PN - EN 590. Pakiet II - zakup biopaliwa ciekłego dla pojazdów z silnikiem z zapłonem iskrowym. Biopaliwo ciekłe przeznaczone dla pojazdów z silnikiem z zapłonem iskrowym musi spełniać wymagania jakościowe dla biopaliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2009 r. (Dz. U. Z 2009 r. Nr 18 poz. 98) wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw. 2. Dostawy będą się odbywały przy użyciu kart elektronicznych. Karty powinny umożliwiać: a. monitorowanie wartości zakupionego paliwa, b. monitorowanie ilości zakupionego paliwa c. otrzymanie danych o transakcjach bezgotówkowych w postaci raportu. 3. Karty powinny być wystawione na numer rejestracyjny pojazdu oraz powinny być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN. 4. Wg stanu na dzień 31.01.2013 r. Zamawiający dysponuje 78 samochodami. 5. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa na stacjach paliw wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: Pakiet I: a. benzyna bezołowiowa Pb95 - 61.000 litrów dla 57 samochodów, b. olej napędowy - 40.500 litrów dla 21 samochodów. Pakiet II: biopaliwo ciekłe dla pojazdów z silnikiem z zapłonem iskrowym - 4.500 litrów dla 3 samochodów. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy od marca 2013 r. do marca 2014 r. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego oraz biopaliwa ciekłego przeznaczonego dla pojazdów z silnikiem z zapłonem iskrowym. 7. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach