Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) do jednostek sprzętowo – transportowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) do jednostek sprzętowo – transportowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) do jednostek sprzętowo – transportowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwa w okresie objętym zamówieniem wynosi: - Pb 95 - 2.700 litrów - ON - 26.000 litrów Zakup paliw będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 1) benzyna bezołowiowa (Pb 95) bezpośrednio na stacji paliw - tankowanie do samochodów i kanistrów, 2) olej napędowy (ON) bezpośrednio na stacji paliw - tankowanie do samochodów osobowych, ciężarowych, ciągników, ładowarek i innego sprzętu. Każdorazowo kierowca na stacji paliw otrzyma dowód potwierdzenia dokonania transakcji zawierającej dane: - oznaczenie stacji paliw, - datę i godzinę wydania paliwa, - rodzaj i ilość wydanego paliwa, - wartość z dnia zakupu paliwa, - oznaczenie (nr rejestracyjny) Tankowanie paliwa do zbiorników pojazdów i kanistrów odbywać się będzie bezgotówkowo przy użyciu kart paliwowych, we wszystkie dni tygodnia pomiędzy godzinami 6.00 – 20.00. Stacja paliw ma być czynna we wszystkie dni w tygodniu pomiędzy godzinami 6.00-20.00 oraz zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km licząc przejazd najkrótszą trasą do bazy Zamawiającego na ul. Gwarków (dawna ul. Antka Kochanka) w Wałbrzychu (działki nr 209/1 i 209/3, obręb 18 Biały Kamień). W przypadku wyjazdów służbowych Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej poza terenem Wałbrzycha. Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wniosku Zamawiającego 14 aktywnych kart paliwowych, po cenie podanej w ofercie. Każda karta paliwowa będzie ważna od dnia jej wydania do końca okresu obowiązywania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wszystkie karty paliwowe mają być zabezpieczone numerem PIN i wystawione na numery rejestracyjne określone przez Zamawiającego. Każda karta ma mieć osobny numer oraz limit gotówkowy lub ilościowy tankowanego paliwa. Wykonawca przedstawi obowiązujące zasady wydawania i używania kart paliwowych. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe według Polskiej Normy PN-EN 590:2013-12 dla oleju napędowego oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z ustawą Prawo energetyczne (Dz.U.2019.755 z późn. zm.). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek spełnia ten Wykonawca, który będzie realizował zakres umowy, na który wymagane jest posiadanie koncesji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, i/lub wykazuje podwykonawcę znanego na dzień składania ofert, złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 2). 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który wykazuje podwykonawców znanych na dzień złożenia oferty, do złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2). 4. Wykonawca w ofercie ma wpisać dane dot. podwykonawców znanych na dzień składania oferty oraz zakres podwykonawstwa. 5. GRUPA KAPITAŁOWA (art. 24 ust. 11 Ustawy) Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 [informacja z otwarcia ofert], przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. 6. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia i zobowiązania wymienione w rozdziale V SIWZ, 3) dowód wpłaty /wniesienia wadium – jeżeli jest wymagane, 4) pełnomocnictwa w przypadkach określonych w SIWZ. 7. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(ne) do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii po¬świadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach