Przetargi.pl
Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w 2015 roku

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 86 A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8236505 , fax. 015 8236505
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Sikorskiego 86 A 86 A
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8236505, fax. 015 8236505
    REGON: 83036649000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych- Pb 95 oraz oleju napędowego ON (zwanym dalej paliwem) do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu WORD, a także urządzeń i maszyn dla Zamawiającego, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w 2015 roku. 2. Ilości paliwa: 1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości do 21.000 litrów, spełniającej wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN - EN 228, 2) Olej napędowy w ilości do i 15.500 litrów, spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Normy PN - EN 590. 3. Wymienione w ust.2 paliwa, z zastrzeżeniem ust. 4 powinny spełniać wymagania Polskiej Normy oraz minimalne wymogi jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U.2013, poz. 1058 ze zm.) 4. Dostawy oleju napędowego, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 5. Określone w ust. 2 ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga aby zakupy paliwa odbywały się w formie bezgotówkowej, bezpośrednio do pojazdów, a do pozostałych urządzeń i maszyn Zamawiającego - z tankowaniem do kanistra-ów. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur wystawianych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe - pierwszy za paliwo pobrane od 1 do 15 dnia miesiąca i drugi od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy (na dystrybutorze) w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu. Zamawiający dokonywał będzie zapłaty należności w ciągu 14 od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg). 9. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu zawarcia umowy listę osób uprawnionych do odbioru, tankowania, paliwa ( zał. nr 2 do umowy) oraz wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku maszyn i urządzeń paliwo może być tankowane do kanistra-ów. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania, po jednym dla każdej ze stron umowy). 10. Odbiór paliwa obędzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych lub równoważnych) - identyfikujących pojazd, do zbiornika pojazdu Zamawiającego oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + jedna wolna karta do tankowań do kanistra. Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów Zamawiającego stanowiący załącznik nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu. 11. Karty paliwowe będą wystawione na koszt Wykonawcy w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 12. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN stanowić będzie weryfikację karty jak i użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentacji, asygnaty (Wz lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adres stacji paliw, na której odbywa się transakcja, daty transakcji, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument Wz, lub inny bez ceny jednostkowej paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.tarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach