Gmina Górowo Iławeckie ogłasza przetarg
- Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
- Data zamieszczenia: 2019-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Górowo Iławeckie
Kościuszki 17
11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
REGON: 51074291300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych oraz akcesoriów motoryzacyjnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Górowo Iławeckie w okresie 2020-2021”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje : 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, poprzez tankowanie samochodów, ciągników i urządzeń zamawiającego w latach 2020-2021. 2. Ilość i asortyment paliw płynnych będących przedmiotem dostawy : - Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 1500 litrów/rok, - olej napędowy ON – 41500 litrów/rok. 3. Inne akcesoria samochodowe jak: płyny do układów chłodzących, oleje silnikowe, kosmetyki itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. aktualna w terminie składania ofert koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek w roku 2024
Dodano: 2023-12-16 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek
Dodano: 2022-08-24 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa paliw na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Pozezdrzu na rok 2022.
Dodano: 2022-01-13 - „Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”
Dodano: 2021-01-29 - Zakup paliw Płynnych z dystrybutorów na stacji paliw.
Dodano: 2020-12-04 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego
Dodano: 2020-11-26 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu
Dodano: 2019-12-17 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu
Dodano: 2019-12-04 - SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY POJAZDÓW I MASZYN STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LIDZBARSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
Dodano: 2019-11-19