Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215300 , fax. 061 8215402
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
ul. Wolnica 1 1
61-764 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215300, fax. 061 8215402
REGON: 63129637000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu za równowartość do wysokości środków finansowych zapisanych w budżecie KM PSP na rok 2009. Asortyment i szacunkowa ilość dostaw zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakup przedmiotowych produktów odbywać się będzie za pomocą kart magnetycznych (zwanych dalej paliwowymi) wystawionych na poszczególne samochody Zamawiającego z jego nr rejestracyjnym oraz kart imiennych. Kata będzie zabezpieczona numerem PIN. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji będzie wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu i jego stanu licznika. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pisma o zablokowaniu karty. Wykonawca zapewni bezpłatne wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Zamawiający szacuje do realizacji około 84 karty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart magnetycznych w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Zakup zostanie dokonany w oparciu o stacje paliw Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: ---- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, ---- posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ. 3. Ocena dokonywana będzie na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki powinna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenia lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 1.4 Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 1.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 1.6 Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsps.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa paliw płynnych tj. oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu propan - butan do pojazdów i sprzętu należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach
Dodano: 2016-06-24 - zakup paliw silnikowych
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych
Dodano: 2016-05-13 - Zakup paliw oraz dodatku AdBlue dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście (z/siedz.) Żychlin
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika paliw zlokalizowanego w Kaźmierzu przy ul. Leśnej 11 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Kaźmierzu
Dodano: 2016-02-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę paliwa samochodowego.
Dodano: 2016-01-16 - Dostawa oleju napędowego do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2015-12-23