Przetargi.pl
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 40-42
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 765-42-03 , fax. 62 765-42-05
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 40-42 40-42
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 765-42-03, fax. 62 765-42-05
    REGON: 25073317000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.psp.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu na lata 2013-2015 1. Olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2005 (U) - ok. 60.000 l 2. Benzyna bezołowiowa 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2005 (U) - ok. 10.000 l Asortyment i szacunkowa ilość dostaw zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakup przedmiotowych produktów odbywać się będzie za pomocą kart magnetycznych (zwanych dalej paliwowymi) wystawionych na poszczególne samochody Zamawiającego z jego nr rejestracyjnym oraz kart imiennych. Karta będzie zabezpieczona numerem PIN. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji będzie wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu i jego stanu licznika. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pisma o zablokowaniu karty. Wykonawca zapewni wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Zamawiający szacuje do realizacji około 31 kart. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart magnetycznych w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Zakup zostanie dokonany w oparciu o stacje paliw Wykonawcy. b) Zakup paliwa rozliczany będzie dwa razy w miesiącu w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca. c) Wykonawca musi posiadać minimum: - 6 stacji w każdym województwie, - 1 stacje czynną całodobowo w Kaliszu, - 1 stacje na terenie powiatu kaliskiego poza m. Kalisz, w których można dokonywać bezgotówkowych transakcji przy użyciu kart paliwowych. d) Wykonawca przy podpisaniu umowy dostarczy wykazy i mapy z dostępnymi stacjami wymienionymi w pkt. 3.2c niniejszej SIWZ i zobowiąże się do ich aktualizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalisz.psp.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach