Przetargi.pl
bBudowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2017-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    bBudowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach. 2. Ogólna charakterystyka budynku przedszkola: 1) Parametry techniczne budynku. Powierzchnia zabudowy 1743,82m2 Powierzchnia użytkowa 1497,84m2 Ilość kondygnacji 1 Podpiwniczenie brak Wysokość 7,36 m Kubatura 7638,98 m3 2) Układ funkcjonalny – podstawowe pomieszczenia a) 4 sale zajęciowe wyposażone w oddzielne łazienki oraz magazynki podręczne, b) 1 sala rytmiczno- ruchowa, c) cześć biurowa - pokój nauczycielski, pokój medyczny, sekretariat, gabinet dyrektora, archiwa, serwerownia, sanitariaty, d) część techniczna – kotłownia, pomieszczenia gospodarcze magazynowe, pokój konserwatora, łazienki ogólnodostępne, e) część gastronomiczna posiadająca oddzielne wejście z zewnątrz – zmywalnia, pomieszczenia mycia GN, kuchnia, obieralnia, magazyny, pomieszczenia socjalne, łazienki oraz pomieszczenia porządkowe, f) 2 place zabaw – na dziedzińcu i na zewnątrz budynku. 3) Forma architektoniczna. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia. Budynek składa się z 4 połączonych ze sobą prostokątów, które stykając się tworzą zamknięty dziedziniec. Szerokość elewacji frontowej 52,55 m, długość elewacji 46,55 m. Geometria dachu: dach wielospadowy z blachodachówki, o kącie nachylenia połaci dachowej 22 st., z okapem 65 cm. 4) UWAGA: a) Przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany objęty decyzją pozwolenia na budowę 24/B/11 z dnia 21.01.2011 r. z zakresu którego wykonano 27 miejsc postojowych i częściowo układ chodnikowy oraz wybudowano sieć hydrantową, a także projekt zamienny zatwierdzony decyzją nr 1928/2016 z dnia 16.12.2016r. b) Projekt zamienny jest nadrzędny w stosunku do projektu podstawowego, objętego decyzją nr 24/B/11 z dnia 21.01.2011 r. 3. Dodatkowo poza zakresem ujętym w ww. projektach Wykonawca: 1) dostarczy: a) kosze na śmieci zewnętrzne betonowe z wyjmowanym wkładem - 6 szt., b) ławki betonowe bez oparcia - 4 szt., c) stojaki na rowery - 3 szt. 5 stanowisk. 2) dostarczy i zamontuje wiatę rowerową (bez stojaków) - 1 komplet 15 stanowisk, 3) dostarczy i zamontuje: a) w łazienkach dla osób niepełnosprawnych lustro uchylne 60x60 cm w ramie ze stali nierdzewnej - ilość: 2 szt., b) lustra nad umywalkami we wszystkich łazienkach w budynku przewidziane do przyklejania na ścianę (wymiary i miejsce montażu zgodnie z projektem). 4) wykona Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego wraz ze scenariuszem powykonawczym i wyposaży obiekt we wszystkie elementy (gaśnice, tabliczki, itp.) zgodnie z wykonaną Instrukcją. 4.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - prace murarskie i tynkarskie obejmujące: - murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno- i średniowymiarowych), - wykonywanie stropów murarskich (z elementów drobnowymiarowych), - wykonywanie okładzin ceramicznych, tynków zewnętrznych i wewnętrznych. 4.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace murarskie i tynkarskie skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 4.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 4.1-4.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 4.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace murarskie i tynkarskie przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 4.1-4.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 5. Opis urządzeń zabawowych i materiałów do budowy placu zabaw. UWAGA: Zapisy poniżej mają pierwszeństwo w zakresie wymiarów urządzeń i wymagań przed zapisami z dokumentacji projektowej. 1) Tablica regulaminowa - stalowa zabezpieczona antykorozyjnie lub ze stali nierdzewnej. Wydruk na folii odpornej na UV, Wysokość całkowita min. 200cm. 2) Podwójna zjeżdżalnia z pojedynczym wejściem – wymiary min. 460 cm x min. 580 cm, wysokość całkowita max. 400 cm, wysokości podestów: 90,120, 150 cm. Urządzenie wyposażone w dwie zjeżdżalnie, ślizg ze stali nierdzewnej - blacha o grubości 2 mm, jedną skałkę wspinaczkową, grę kółko krzyżyk, min. 2 zestawy do ćwiczeń sprawnościowych i siłowych oraz daszki nad podestami. Słupy nośne z galwanizowanej stali, ocynkowane i malowane proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, połączenia elementów klamrami ze stopów aluminiowych, elementy ścianek bocznych i daszki z płyty HDPE o grubości 15 mm odporne na warunki atmosferyczne. Kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. Płyta podestowa antypoślizgowa HDPD o gr 18 mm lub HPL o gr. 10 mm. Grupa wiekowa 3-12 lat. 3) Huśtawka poczwórna – wymiary min. 230 cm x min. 690 cm, wysokości min. 220cm , max. 250 cm. Konstrukcja wykonana z galwanizowanej stali ocynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i malowanej farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, dwa siedziska pokryte miękką gumą EDPM (przedział wiekowy 3-12 lata) oraz 2 siedziska bezpieczne (przedział wiekowy 1-4 lata) pokryte miękkim poliuretanem. Łańcuchy ze stali nierdzewnej fi 6 mm, atestowane. 4) Huśtawka 2 osobowa – wymiary min. 40 cm x 320 cm, wysokość całkowita min.110cm, max. 120 cm. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, elementy złączane ze stali nierdzewnej. Siedzisko o konstrukcji aluminiowej, pokryte miękką gumą EPDM. Odboje gumowe z miękkiej trwałej gumy EPDM. Przedział wiekowy 3-12 lat. 5) Karazela Twister – wymiar (średnica) min. 120 cm, wysokość min. 60cm , max. 75 cm. Podest - blacha aluminiowa ryflowana o gr. 2mm. Konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie i malowana farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Grupa wiekowa 3-12. 6) Sieć pająka Aprobat – wymiary min. 670x670 cm , wysokość min. 450 cm, max 500 cm. Liny polipropylenowe typu pp-multisplit o średnicy 16 mm z rdzeniem stalowym. Połączenia kulowe i krzyżowe lin wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Zakończenia lin zaciśnięte w tulejach wykonanych z wytrzymałych stopów aluminium. Napinacz piramidy pozwalający na okresowe napinanie sieci. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Przedział wiekowy 3-12. 7) Żagiel Windsurfingowy - wymiary min. 60x150 cm , wysokość całkowita min. 170 cm, max. 190 cm. Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Antypoślizgowa płyta podestowa HDPE o grubości 18 mm w kolorze niebieskim. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub wykonana ze stali nierdzewnej. Płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu. HDPE o grubości 15 mm. Przedział wiekowy 3-12. 8) Chata Trapera - wymiary min. 100x210 cm, wysokość całkowita min. 130 cm, max. 150 cm. Dwie ścianki wspinaczkowe stanowiące dach chaty. Antypoślizgowa wodoodporna sklejka podestowa o wysokiej odporności na ścieranie, o grubości 15 mm z drewna drzew liściastych pokryta filmem fenolowym naprasowywanym na gorąco Kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. Konstrukcja ze stali, zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu. HDPE o grubości 15 mm. Przedział wiekowy 3-12. 9) Huśtawka Integracyjna – wymiary min. 230x680 cm , wysokość całkowita min. 220 cm, max 250 cm. Lina fi.140 mm zawieszona na linach fi.16 mm. Liny fi 16 mm - polipropylenowe typu pp-multisplit z rdzeniem stalowym. Mocowania nierdzewne. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Atestowane nierdzewne łańcuchy 6 mm. Przedział wiekowy: 3-12. 10) Podwójna zjeżdżalnia z pojedynczym wejściem – wymiary min. 270cm x 760 cm, wysokość całkowita min. 360 cm, max. 400 cm. Wysokość podestów: 30,120, 180 cm, w tym dwa podesty z zaakcentowanym daszkiem. Urządzenie wyposażone w dwie zjeżdżalnie, ślizg ze stali nierdzewnej - blacha o grubości 2 mm, min. jedne schodki, przejście miedzy podestami, min. dwa bulaje w kształcie polowy kuli o śr. min. 0,40 m wykonane z poliwęglanu, min. jedna ścianka pod średnim podestem z otworem, min. jedna ścianka boczna z półeczką, min. dwie ścianki boczne wyposażone w gry zręcznościowe, grę kółko krzyżyk oraz grę typu „liczydło” z kolorowymi koralikami. Słupy nośne z galwanizowanej stali, ocynkowane malowane proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, połączenia elementów klamrami ze stopów aluminiowych, elementy ścianek bocznych i daszki z płyty HDPE o grubości 15 mm odporne na warunki atmosferyczne. Kamienie wspinaczkowe na mostku między podestami wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. Płyta podestowa antypoślizgowa HDPD o gr 18 mm lub HPL o gr. 10 mm. Grupa wiekowa 3-12 lat. Wszystkie urządzenia powinny być nowe, wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177: 2009, PN–EN 1176-1:2009, PN–EN 1176-2:2009, PN–EN 1176-3:2009, PN–EN 1176-5:2009, PN–EN 1176-6:2009, PN–EN 1176-11:2009. Wszystkie zaślepki śrub – wandaloodporne wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Kolorystyka zbliżona do zdjęć umieszczonych w dokumentacji projektowej. 11) Nawierzchnia bezpieczna syntetyczna - płyty poliuretanowo-gumowe, łączone klejem poliuretanowym, zgodne z normami PN-EN 1176 i 1177, układane na podbudowie z kruszywa łamanego i na podbudowie z betonu z dylatacja B15 na geowłókninie filtracyjno-separacyjnej, spadek 1-2 %, w kolorze niebieskim i pomarańczowym, obrzeża betonowe. UWAGA: Wykonawca przedłoży po wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wyniki badań ustalających czy krytyczna wysokość upadku została dostosowana do wysokości swobodnego upadku wg normy PN-EN 1177:2009. 6. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne. 1) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWOiR. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty. 3) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty, Wykonawca złoży Zamawiającemu na wezwanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4) Poniżej podano KRYTERIA RÓWNOWAŻNOŚCI dla lamp zaprojektowanych w budynku przedszkola A) OPRAWA LED 2600LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 596x596mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości min 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - MICRO-PRM. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,491 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 88%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50.Skuteczność źródła - 160lm/W. Moc oprawy - 18W. Skuteczność świetlna oprawy - 117,45lm/W. IP20. IK20. Zasilanie przelotowe - dostępne. B)OPRAWA LED 5200LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 594x594mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 51%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 36W. Skuteczność świetlna oprawy - 113lm/W. IP20. IK04. C) OPRAWA LED 3800LM IP44 - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 600x600mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 0 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 0%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 43W. Skuteczność świetlna oprawy - 81,76lm/W. IP44. IK20. D) OPRAWA LED 1600LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - Ø130mm. Korpus - odlew aluminiowy/PMMA. Układ optyczny - Przesłona - PC o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,589 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 68%.Typ źródła - LED. Trwałość min 30 tyś. godzin przy współczynniku L80/B50. Ilość źródeł - 1. Moc oprawy - 14W. Skuteczność świetlna oprawy - 93,67lm/W. IP20/44. IK02. E) OPRAWA LED 1300LM - Oprawa do montażu nastropowego na ścianie. Wymiary - 574x50mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PC o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 63%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Skuteczność źródła - 160lm/W. Moc oprawy - 11W. Skuteczność świetlna oprawy - 91,96lm/W. IP44. IK06. F) OPRAWA LED 3600LM L-1200 ZASILANIE PRZELOTOWE 16A - Oprawa do montażu nastropowego na suficie. Wymiary - 1180x86mm. Korpus - PC. Układ optyczny - PC OPAL. Przesłona PC OPAL - PC o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,589 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 53%. W Moc oprawy - 36W. IP65. IK10. G) OPRAWA LED 4400LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 596x596mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - MICRO-PRM. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,491 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 88%.Typ źródła – LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 32W. Skuteczność świetlna oprawy - 111,82lm/W. IP20. IK20. H) OPRAWA LED 5200LM - Oprawa do montażu nastropowego. Wymiary - 620x620mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 85%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 36W. Skuteczność świetlna oprawy - 116,37lm/W. IP54. IK04. Zasilanie przelotowe - dostępne. Certyfikaty i dopuszczenia - CE. Z1) Korpus oprawy z blachy stalowej malowanej proszkowo. Możliwość montażu do ściany pionowej i sufitu. Oprawa rekomendowana do oświetlania wejść budynków, ciągów komunikacyjnych, tuneli, wejść do metra itp. nastropowego. Oprawa o mocy 23W. Źródło światła - diody LED o średniej trwałości 50 000 h - L70B50 ( podczas której strumień świetlny jest większy lub równy 70% dla 50% procent populacji), moduły o mocy 21W. Przesłona ze zmatowionego szkła hartowanego, o przepuszczalności światła większej niż 80%. Możliwość praca w systemach o dużej częstotliwości włączeń/wyłączeń np. z czujnikami ruchu, współczynnik mocy λ>0,95,trwałość (do 10% uszkodzonych stateczników) 50 000 godzin. Oprzewodowanie zgodne z normami (DIN VDE 0281-7:2001,PN-HD 21.7 S2 :2004) i dyrektywami (UE 2006/95/EC - LVD,UE 2002/95/EC - RoHS), przewody z certyfikatem bezpieczeństwa VDE. Korpus oprawy szczelny z każdej strony. Oprawa o ochronie przed wnikaniem ciał stałych, pyłu i wilgoci - IP65. Z1Aw) Korpus oprawy wykonany z blachy stalowej malowanej proszkowo. Oprawa z modułem awaryjnym. W oprawie zastosowano izolowaną baterię wyposażoną w termostat umożliwiający pracę w ujemnych temperaturach do -20°C. Istnieje możliwość montażu do ściany pionowej bądź tez sufitów. Oprawa rekomendowana jest do oświetlania wejść budynków, ciągów komunikacyjnych, tuneli, wejść do metra itp. nastropowego. Oprawa o mocy 23W. Źródłem światła w oprawie są diody LED o średniej trwałości 50 000 h - L70B50 ( podczas której strumień świetlny jest większy lub równy 70% dla 50% procent populacji), moduły o mocy 21W. Przesłona wykonana z zmatowionego szkła hartowanego, o przepuszczalności światła większej niż 80%. Możliwa praca w systemach o dużej częstotliwości włączeń/wyłączeń np. z czujnikami ruchu, współczynnik mocy λ>0,95,trwałość (do 10% uszkodzonych stateczników) 50 000 godzin. Oprzewodowanie zgodnie z normami (DIN VDE 0281-7:2001,PN-HD 21.7 S2 :2004) i dyrektywami (UE 2006/95/EC - LVD,UE 2002/95/EC - RoHS), przewody z certyfikatem bezpieczeństwa VDE. Oprawa o ochronie przed wnikaniem ciał stałych, pyłu i wilgoci - IP65. Oprawa z wbudowaną czujką ruchu. Z2) Oprawa przystosowana do montażu na elewacji. Wymiary: min 220x260mm. Oprawa wyposażona w uchwyt regulowany umożliwiający ustawienie dowolnego kąta wychylenia przystosowany do montażu na elewacji. Korpus wykonany z aluminium, w kolorze czarnym. Przesłona wykonana z przezroczystej szyby hartowanej. Zasilanie 230 V. Temperatura barwowa 4000 K. Strumień świetlny 6500lm. Moc 50W. Z3) Oprawa do montażu na wysięgniku o średnicy 60mm. Wymiary – min 550x250x120mm. Korpus - odlew aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową polisestrowa fasadowa, UV odporną. Układ optyczny - SH STREET M. Przesłona SH - szkło hartowane o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,52 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 92%.. Soczewka STREET M - PMMA o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 92%.Typ źródła - LED. Współczynnik oddawania barw [CRI] Ra = 70. Temperatura barwowa - 5000K. .Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B10. Moc oprawy - 42W. Sprawność oprawy - 94,29%. Skuteczność świetlna oprawy - 87,56lm/W. IP65. IK09. Certyfikaty i dopuszczenia - CE. Aw1) - Obudowa z białego lub opcjonalnie szarego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP20 - Dioda power LED 3W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny - Montaż: podtynkowo na suficie - Wymiary: kwadratowa 95x95x47,7 [mm] - Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej - Strumień świetlny oprawy: 360 lm (tryb SE) Aw2) - Obudowa z białego lub opcjonalnie szarego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP20 - Dioda power LED 3W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny - Montaż: podtynkowo na suficie - Wymiary: kwadratowa 95x95x47,7 [mm] - Oprawa z soczewką do korytarzy wąską - Strumień świetlny oprawy: 350 lm (tryb SE) Aw3) - Obudowa z białego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP65/20 - Dioda power LED 1W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3h - Montaż: podtynkowo na suficie - Wymiary: okrągła 100x37 [mm] - Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej - Strumień świetlny oprawy: 145 lm (tryb SE) Aw4) - Obudowa z białego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP65 - Dioda power LED 3W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3h - Montaż: natynkowo na suficie - Wymiary: okrągła 202x58 [mm] - Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej - Strumień świetlny oprawy: 350 lm (tryb SE) Ew1) - Obudowa z białego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP44 - Pasek LED 1,2 W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny - Montaż: bezpośrednio na ścianie lub suficie - Wymiary: 310x250x20 [mm] - Rozpoznawalność znaku 30m Ew2) - Obudowa z białego poliwęglanu - Klasa izolacji II - Stopień ochrony IP44 - Pasek LED 1,2 W - Temperatura otoczenia 0⁰C do +40⁰C - Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny - Montaż: bezpośrednio na ścianie lub suficie - Wymiary: 310x250x20 [mm] - Rozpoznawalność znaku 30m 8. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy szkoły. W czasie prowadzenia robót teren budowy oraz drogę dojazdową do budowy na terenie szkoły należy wygrodzić ogrodzeniem pełnym. 9. Wykonawca robót zapewni pobyt Kierownika Budowy w dniach prowadzenia robót w godzinach przynajmniej od 8.00 do 16.00 oraz kierowników robót poszczególnych branż w czasie realizowania odpowiednich rodzajów robót. 10. W trakcie roku szkolnego, dostawy materiałów budowlanych na teren budowy mogą odbywać się do godziny 7.00 oraz po godz. 16.00. Powyższe ograniczenie nie dotyczy dni wolnych od nauki. 11. Jeżeli w trakcie budowy dojdzie do uszkodzenia drogi, chodników lub miejsc parkingowych, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy oraz przywrócenia do stanu pierwotnego. 12. Wykonawca robót winien zapewnić we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, wykonania szkiców, map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Oddziałem Geodezji oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę. 13. Po ukończeniu robót budowlanych, Wykonawca robót zorganizuje dwa jednodniowe szkolenia, w odstępie od 5 do 7 dni kalendarzowych, dla zarządcy budynku w zakresie eksploatacji obiektu. Szkolenia należy przeprowadzić w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę Instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem. W trakcie szkolenia należy omówić także zagadnienia dotyczące zakresu niezbędnych prac związanych z bieżącą obsługą techniczną oraz okresowymi przeglądami technicznymi z uwzględnieniem wymagań producentów urządzeń i systemów zamontowanych w budynku. Program szkolenia należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 14. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wad fizycznych lub usterek w okresie gwarancji z zachowaniem następujących czasów reakcji oznaczających maksymalny okres czasu który może upłynąć od zgłoszenia: - do przyjazdu i/lub zdiagnozowania przyczyny – 24 godzin, - do usunięcia przyczyny bez konieczności wymiany elementów/ urządzeń – 24 godziny - do usunięcia przyczyny z wymianą elementów/urządzeń dostępnych /od ręki/– 48 godzin. W przypadku niedotrzymania podanych wyżej terminów nałożone zostaną sankcje na Wykonawcę robót w wysokości 500 zł/ za każdą rozpoczętą dobę zwłoki. 15. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach". 9. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 10. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach