Przetargi.pl
Baprawa dachu na obiekcie Sanatorium Uzdrowiskowe AZALIA w Szczawnie Zdroju

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Baprawa dachu na obiekcie Sanatorium Uzdrowiskowe AZALIA w Szczawnie Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu na budynku nr 1 i 3 w Sanatorium „AZALIA” zlokalizowanego przy ul. Ofiar Katynia 3-5 w Szczawnie Zdroju. W zakres zamówienia wchodzi: a) dach budynku nr 1: • uzupełnienie ubytków w dachu pojedynczą dachówką karpiówką – 100 ubytków b) dach budynku nr 3: • rozebranie pokrycia papowego na długości około 10,5m i szerokości około 1,0m • rozebranie obróbek blacharskich na długości – około 10,5m • zbicie tynku odspojonego ze ściany budynku – około 6,0m2 • zmycie ścian – około 6,0m2 • odgrzybienie stropu i ścian – około 6,0m2 • wykonanie nowego tynku o kat. III – około 6,0m2 • gruntowanie lepikiem asfaltowym dachu • ułożenie papy podkładowej – około 10,5m2 • wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na długości – około 10,50m • ułożenie papy wierzchniego krycia – około 10,50m2 c) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na zewnątrz terenu bu¬dowy d) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miej¬scu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), e) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz materiałów odpowiadającym jakością do materiałów istniejących, f) przedstawienie Zamawiającemu wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczę¬ciem robót, g) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji odpadów pocho¬dzącego z naprawy dachu, h) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia poza teren bu¬dowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. i) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie zestawienia wykonanych robót budowlanych, potwierdzonych i odebranych przez Przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie. UWAGA: Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ pkt VI 8. Podmioty, o których mowa w art. 22a ust. 1 Ustawy, podwykonawca - wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach