Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu powiatu złotoryjskiego w latach 2012-2014

Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
  • Data zamieszczenia: 2011-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
    REGON: 39068085700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-zlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu powiatu złotoryjskiego w latach 2012-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu powiatu złotoryjskiego w latach 2012-2014, obejmująca następujące zadania: 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (szacunkowo ok. 20), z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy ilość rachunków bankowych może zostać zmieniona; 2) Likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego; 3) Wydawanie opinii i zaświadczeń na pisemny wniosek posiadacza rachunku (ok. 6 rocznie); 4) Dokonywanie operacji bankowych: - Realizacja poleceń przelewu do innych banków w systemie ELIKSIR, złożonych najpóźniej do godziny 15:00 w tym samym dniu, a złożonych po tej godzinie - realizacja w następnym dniu roboczym (ok. 400 miesięcznie); - Realizacja poleceń przelewów wewnętrznych - między rachunkami w tym samym banku (ok. 20 miesięcznie); - Realizacja operacji gotówkowych; - Wydawanie blankietów czekowych (ok. 5 miesięcznie); 5) Potwierdzanie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec każdego roku kalendarzowego; 6) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym w granicach 2 500 000,00 zł. 7) Generowanie przez Zamawiającego wyciągów bankowych wraz z załącznikami poprzez system typu home-banking; 8) Nowe rachunki bankowe, otwarte w czasie trwania umowy, bank automatycznie zainstaluje w systemie bankowości elektronicznej i umożliwi ich funkcjonowanie niezwłocznie po zainstalowaniu; 9) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - środki zdeponowane na rachunkach bieżących zostaną przez Bank oprocentowane, bez względu na wielkość środków na rachunkach a kapitalizacja odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału; 10) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za: - Likwidację rachunku; - Potwierdzenie salda i wyciągi bankowe; - Od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego pomiędzy rachunkami Zamawiającego w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego; 11) Instalacja na koszt Banku systemu do elektronicznej obsługi bankowej typu home-banking, poprzez: - Instalację systemu na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych, umożliwiającą dokonanie dyspozycji płatniczych posiadacza rachunku oraz uzyskanie informacji o stanie rachunków; - Obsługę systemu, która umożliwi wykonywanie bankowej obsługi jednostki bez konieczności osobistej wizyty w banku; - Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu 12) System musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, a transmisja danych każdorazowo powinna być szyfrowana. System powinien zapewnić co najmniej: - Podawanie aktualnych danych o wysokości sald, wolnych środkach oraz obrotach na wszystkich rachunkach; - Realizację zleceń w systemie ELIKSIR tj. realizacja poleceń przelewu do innych banków złożonych najpóźniej do godziny 15:00 w tym samym dniu, a złożonych po tej godzinie - realizacja w następnym dniu roboczym; - Wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy, z możliwością ich drukowania; - Możliwość wcześniejszego przygotowania i wysyłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji; 13) Bank w ramach systemu bankowości elektronicznej zapewnia: - W razie awarii jej naprawę do 24h od jej zgłoszenia; - Wymianę kluczy certyfikatów w nieprzekraczalnym terminie 72h od zgłoszenia; - Archiwizację katalogu kontrahentów, przelewów i kont (pełna administracja po stronie Wykonawcy); - Możliwość identyfikacji użytkownika; 14) Zamawiający będzie dokonywał płatności tylko w systemie bankowości elektronicznej. W wyjątkowych sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, zamawiający zastrzega sobie złożenie w oddziale Banku ręcznego przelewu 15) Wysokość prowizji, opłat, współczynników określonych w formularzu ofertowym nie będą ulegały zmianom w trakcie trwania umowy. 16) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w placówkach dostępnych wykonawcy, zlokalizowanych na terenie Miasta Złotoryja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach