Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU STALOWOWOLSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU STALOWOWOLSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu tj. 1. Zespołu Szkół Ogólnokształcących, 37-450 Stalowa Wola ul. Staszica 5 2. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 17 3. Zespołu Szkół Ponadgimnzjalnych Nr 2 , 37-450 Stalowa Wola, ul. 1-go Sierpnia 26 4. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, 37-464 Stalowa Wola , ul. Polna 15 5. Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych , 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 21 6. Centrum Edukacji Zawodowej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 1 7. Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego, 37-450 Stalowa Wola ul. Hutnicza 12 8. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Okulickiego 12 9. Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 37-450 Stalowa Wola, ul. Orzeszkowej 2 10. Zarządu Dróg Powiatowych, 37-450 Stalowa Wola, ul. Przemysłowa 6 11. Domu Pomocy Społecznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 2 a 12. Powiatowego Urząd Pracy, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 8 13. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 14. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 15. Domu Dziecka, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 6 przez okres czterech lat od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, 1.2 zamykanie rachunków pomocniczych, 1.3 przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osoby trzecie, 1.4 dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym należnych klientom Powiatowego Urzędu Pracy z tytułu świadczeń dla osób bezrobotnych, 1.5 realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz w wyjątkowych przypadkach w formie papierowej, 1.6 sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów dla potrzeb ewidencji księgowej operacji gospodarczych, 1.7 wydawanie blankietów czekowych, 1.8 instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego ( na dowolnej ilości stanowisk) oraz w jednostkach objętych zamówieniem, pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w celu nabycia umiejętności obsługi programu, 1.9 uruchamianie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym, 1.10 udzielanie uprawnionym osobom informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, 1.11 automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu, na rachunek lokaty typu overnight lub weekendowej, 1.12 wydawanie przez bank zaświadczeń, 1.13 obsługę kasową w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podleśnej 15 w Stalowej Woli. 2.Otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych powiatu w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową będzie na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego, w tym na podstawie sporządzonych list wypłat w pojedynczych przypadkach, gdy odbiorca należności nie posiada rachunku bankowego. Wypłaty świadczeń dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy dokonywane będą na podstawie dziennych list wypłat w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie, w godzinach od 8.00 do 14.00 w wyznaczonym przez Wykonawcę oddziale Banku w Stalowej Woli (wskazane najbliżej siedziby Powiatowego Urzędu Pracy), z uwzględnieniem przepisów § 11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (aktualne rozporządzenie z dnia 7 października 2011 roku, Dz.U. Nr 221). 4. Bank zrealizuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej do godziny 14.30 w tym samym dniu roboczym. Przelewy złożone w systemie po godzinie 14.30 winny zostać zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR. Bank zrealizuje przelewy papierowe złożone w placówce Banku przez podmioty objęte zamówieniem do godziny 14.00 w tym samym dniu roboczym, a po godzinie 14.00 najpóźniej w następnym dniu roboczym. Zamawiający przewiduje realizację przelewów w formie papierowej w wyjątkowych przypadkach w liczbie nie przekraczającej 200 sztuk rocznie. Przelewy pomiędzy rachunkami podmiotów objętych zamówieniem realizowane będą w czasie rzeczywistym. Środki, które wpłynęły z innych banków na rachunki podmiotów objętych zamówieniem: - I sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu roboczym do godziny 13.00 -II sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu roboczym do godziny 16.00 - III sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym. 5. Sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i udostępnianie wyciągów w formie papierowej w następnym dniu roboczym do godz. 10.00. Wyciąg bankowy będzie zawierał co najmniej: nazwę kontrahenta, numer rachunku kontrahenta, nazwę i numer rachunku bankowego, wszystkie informacje o płatnościach umieszczone przez kontrahenta, datę wpłaty, datę przelewu, kurs przewalutowania płatności w walutach zagranicznych. 6. W ramach systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: dostawę oprogramowania (w tym kartę, czytnik, token, pendrive), instalację i obsługę serwisową oprogramowania, szkolenie dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie każdego podmiotu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów niezbędne jest oświadczenie osób przeszkolonych o nabyciu umiejętności obsługi programu na danym stanowisku pracy. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden może być również wprowadzającym dane przelewu do systemu. Gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu: karta, czytnik, token, pendrive, wykonywanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: -uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych budżetu powiatu oraz na rachunkach każdej jednostki objętej zamówieniem, -grupowanie zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej), -realizację przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków, -importowanie poleceń przelewu w formacie ELIXIR, -przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Wykonawcę, -archiwizowanie wszystkich danych wprowadzonych do systemu, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu, -zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu. 7. Coroczne udzielanie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej powiatu obowiązującej na dany rok, maksymalnie do kwoty 3 000 000,- zł. Spłata kredytu następowała będzie w każdym roku do dnia 31 grudnia, a w ostatnim roku obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat za udzielenie/uruchomienie kredytu, ani z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. Jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki naliczane od faktycznego dziennego zadłużenia w tym rachunku. Oprocentowanie kredytu obrotowego naliczane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaoferowaną przez Bank, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Zawarcie umowy kredytowej winno nastąpić w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku kredytowego, a postawienie środków do dyspozycji w dniu podpisania umowy kredytowej. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok liczy 365 dni. Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. 8. Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na rachunku budżetu na koniec dnia, bez dodatkowych formalności, poprzez automatyczne zakładanie lokaty typu overnight i weekendowej, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego do godziny 7.30 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie lub rezygnacja z tej opcji odbywa się na pisemny wniosek Zamawiającego, bez żadnych prowizji i opłat. 9.Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat ( w tym abonamentowej) za: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, - zamknięcie rachunków pomocniczych, - realizację polecenia przelewu w wersji elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone przez Wykonawcę, - potwierdzanie sald na rachunkach, - wydawanie blankietów czekowych, - wydawanie zaświadczeń, opinii , historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzanie aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków a wynikających z uregulowań wewnętrznych banku, -świadczenie usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu objętych zamówieniem, - wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi. 10. Zamawiający wymaga by Wykonawca nie obciążał wpłacających kosztami za wpłaty gotówkowe z tytułu opłat i innych należności na rzecz Powiatu Stalowowolskiego i jego jednostek organizacyjnych , tylko obciąży rachunek wskazany przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne. 11.W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 12. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie dokonywane w okresach miesięcznych. 13. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi powiatu stalowowolskiego. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku. 15.Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika Banku, jak również zapewni jego zastępcę. 16. Bank będzie prowadził kasową obsługę w siedzibie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 w pomieszczeniu o powierzchni 16,48m2 zlokalizowanym na parterze budynku. Pomieszczenie zostanie wynajęte Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy. Zamawiający udostępni Wykonawcy: pobór energii elektrycznej, możliwość korzystania z instalacji wod-kan, c.o., urządzeń sanitarnych i wodnych. Czynsz za wynajęty lokal ( łącznie z opłatami za media) wyniesie 200 zł miesięcznie + 23 % VAT i będzie stały przez okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w pomieszczeniu przeznaczonym na punkt kasowy na swój koszt wszystkie prace adaptacyjne oraz zainstalować niezbędne wyposażenie w celu świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić punkt kasowy w terminie do trzech tygodni od udostępnienia pomieszczenia przez Zamawiającego. W przypadku kontynuacji umowy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Placówka przy ul Podleśnej 15 świadczyć będzie usługi będące przedmiotem zamówienia co najmniej w godzinach pracy Urzędu - Starostwa Powiatowego. W przypadku zmiany godzin pracy Urzędu stosownej zmianie ulegną godziny otwarcia tej placówki. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie godzin urzędowania z 14 - dniowym wyprzedzeniem. 17. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi na specyfikę Zamawiającego, dodatkowo poza placówką przy ul. Podleśnej 15, Bank będzie świadczył usługi na rzecz podmiotów objętych zamówieniem oraz kontrahentów przynajmniej w dwóch placówkach na terenie miasta Stalowej Woli. 18. Szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia określono w tabeli zamieszczonej w formularzu oferty. Są to przewidywane ilości usług i mogą one ulec zmianie. Przewidywane ilości usług mają na celu oszacowanie przez Wykonawcę wartości zamówienia. Kryteria oceny ofert: 1. Cena łącznie 70% w tym: - koszt wpłat gotówkowych - 30% - koszt wypłat gotówkowych- 30% - opłata za przelew do innego banku - 10% 2.Pozostałe kryteria 30% , w tym: - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 5 % - oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 5 % - oprocentowanie lokat na rachunku lokat typu overnight - 20% %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytu w rachunku biezącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach