Przetargi.pl
"Bankowa obsługa budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych jednostek organizacyjnych"

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Bankowa obsługa budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych jednostek organizacyjnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wybór Banku na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Mikołowskiego i podlegających mu następujących jednostek organizacyjnych : • Starostwo Powiatowe w Mikołowie ( w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo – Pożyczkowa ), • I Liceum Ogólnokształcące w Mikołowie, • II Liceum Ogólnokształcące w Mikołowie, • Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie, • Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, • Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, • Zespół Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie • Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie • Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Mikołowie • Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łaziskach Górnych • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mikołowie • Powiatowy Urząd Pracy w Łaziskach Górnych • Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych • Dom Dziecka w Orzeszu • Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: A. Otwarcie i prowadzenie oraz zamknięcie rachunku bankowego budżetu Powiatu oraz rachunków bankowych ( podstawowych i pomocniczych) powiatowych jednostek organizacyjnych, prowadzonych w PLN oraz w walutach zagranicznych w tym : - realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w tym : - przelewy wewnątrz banku - przelewy do innego banku - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych - dokonywanie przelewów w systemie SORBNET/ELIKSIR w dniu złożenia dyspozycji przy zastosowaniu następujących zasad: - bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych w placówkach Wykonawcy, z wszystkich rachunków Zamawiającego, dokonane przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. - możliwość wypłaty gotówki na podstawie czeków według nominałów określonych każdorazowo przez Zamawiającego. - bezpłatna wymiana gotówki na nominały o innej wartości: tj. na banknoty oraz bilon. - bezpłatne dokonywanie wpłat gotówkowych w placówkach Wykonawcy. - obsługę gotówkową w formie zamkniętej dla potrzeb powiatowych jednostek organizacyjnych ( jedna wrzutnia na terenie Powiatu Mikolowskiego); • bezpłatne dostarczanie na prośbę Zamawiającego lub na prośbę organu podatkowego, plików JPK_WB w terminie 5 dni od daty zgłoszenia żądania. 1) Średniomiesięczne saldo środków pieniężnych na rachunku podstawowym budżetu powiatu wynosiło w okresie od sierpnia do października 2018 roku:  w sierpniu - 943.212 zł  we wrześniu – 736.885 zł - w październiku - - 1.053.964 zł 2) Średniomiesięczne saldo na wszystkich rachunkach Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od XI.2017 roku do X.2018 roku oraz łączna wysokość sald w okresie XI.2017 roku do X.2018 roku na rachunkach pomocniczych budżetu Powiatu i na rachunkach jednostek organizacyjnych przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. 3) W okresie VIII-X 2018 roku średnia ilość wpłat gotówkowych na rachunek bankowy w skali miesiąca wyniosła 76. Średnia kwota wpłaty to 1 848 zł. 4) W okresie VIII-X 2018 roku średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych z rachunku bankowego wyniosła 48. Średnia kwota wypłaty to 988 zł. B. Bezpłatne wprowadzenie systemu bankowości elektronicznej,( przy zastosowaniu kart, czytników, tokenów, informacji SMS itp) instalacje oprogramowania, bieżącą aktualizację oprogramowania oraz obsługę serwisową na jednym stanowisku komputerowym w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych Powiatu, szkolenia dla wszystkich operatorów systemu w każdej jednostce organizacyjnej Powiatu, także dla nowoutworzonych jednostek. 1) System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: • autoryzację przelewu, czyli identyfikację osób wprowadzających i zatwierdzających transakcje. • uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach oraz informacji zbiorczej o stanach sald na wszystkich rachunkach bankowych Powiatu. • realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków. • zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług • możliwość automatycznego generowania przelewów dla określonych grup kontrahentów ( np. wypłaty dla pracowników). • automatyczne przeksięgowanie na wniosek Zamawiającego sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, na rachunek podstawowy budżetu Powiatu Mikołowskiego. Automatyczne przeksięgowanie sald następować będzie na dzień 31 grudnia każdego roku, na wniosek Zamawiającego. • pobieranie wyciągów ( historii rachunku) w formie elektronicznej. • przyjmowanie i bieżące wprowadzanie do systemu transakcyjnego banku i realizacja czeków własnych i obcych. • w przypadku awarii sprzętu lub połączenia sieciowego uniemożliwiającego techniczne złożenie dyspozycji przelewu za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca umożliwi składanie poleceń przelewu/ realizacji czeków -w formie papierowej, bez pobierania dodatkowych opłat. • Realizację wypłat przy pomocy czeków elektronicznych generowanych przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej ( dopuszcza się realizację przy użyciu papierowych czeków gotówkowych) 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. C. Naliczanie odsetek od środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych na ostatni dzień każdego miesiąca. Oprocentowanie wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego będzie liczone w oparciu o stawkę WIBID 1 M, wg notowania z dnia roboczego, poprzedzającego dzień rozpoczynający okres obrachunkowy, pomniejszoną o marżę banku - nie wyższą niż 60 % stawki WIBID 1 M. D. Automatyczne lokowanie środków zgodnie ze stanem środków na rachunku bankowym podstawowym, bez limitu, w systemie overnight oraz weekendowym. Oprocentowanie środków na rachunkach typu overnight , oraz weekendowych oparte będzie o stawkę WIBID 1 M, pomniejszoną o marżę banku - nie wyższą niż 60 % stawki WIBID 1 M. W roku 2018 lokowano następujące kwoty : Bank Nr 1 1. 1.100.000 – 54 dni 2. 1.100.000 - 61 dni 3. 1.700.000 – 14 dni 4. 900.000 - 2 dni 5. 1.700.000 - 28 dni 6. 2.000.000 - 15 dni 7. 2.000.000 - 16 dni Bank Nr 2 1. 1.100.000 - 7 dni 2. 1.200.000 - 5 dni 3. 700.000 - 10 dni 4. 3.000.000 - 4 dni 5. 2.200.000 - 12 dni 6. 2.000.000 - 5 dni 7. 1.500.000 - 4 dni 8. 1.300.000 - 12 dni 9. 1.900.000 - 4 dni 10. 1.100.000 - 4 dni 11. 2.600.000 - 3 dni 12. 2.800.000 - 3 dni 13. 2.200.000 - 8 dni 14. 400.000 - 8 dni 15. 1.450.000 - 4 dni 16. 1.000.000 - 5 dni W okresie 2014 do 2018 nie lokowano automatycznie środków na lokatach typu overnight oraz weekendowym. E. Uruchomienie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez dodatkowych formalności. 1) Maksymalna kwota kredytu w rachunku bieżącym ujęta w podjętej dnia 20 grudnia 2018 roku uchwale budżetowej na rok 2019 to kwota 8 000 000 zł . Corocznie , na następny rok budżetowy kwota ta jest ustalana przez Radę Powiatu Mikołowskiego. 2) Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji (oprócz odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym) od udostępnionego limitu kredytu w rachunku bieżącym, jak również z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu oraz od uruchomienia kwoty kredytu. 3) Odsetki od wykorzystanego limitu będą naliczane od dnia powstania salda debetowego do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 4) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego ma charakter zmienny i naliczane będzie w oparciu o stopę WIBOR 1 M wg WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych i marży Banku, stałej w całym okresie obowiązywania zamówienia. 5) Stawka WIBOR 1 M ustalana jest na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1 M dla drugiego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym prowadzone były notowania stawki WIBOR 1 M. 6) Zmiana oprocentowania związana ze zmianą stawki WIBOR następuje co miesiąc, w pierwszym dniu roboczym miesiąca. 7) Do naliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok liczy 365 dni. 8) Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca , a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy, w ostatnim dniu jej obowiązywania. 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik nie umieści swojego podpisu na wekslu. Skarbnik umieści swój podpis na deklaracji wekslowej. 10) Zamawiający nie dopuszcza podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji bankowej. 11) Koszty obsługi kredytu w rachunku bieżącym poniesione w latach 2014-X.2018 wyniosły 19 661 zł, a Powiat korzystał z kredytu w rachunku bieżącym w tym okresie przez 253 dni. 12) Średniomiesięczne wykorzystanie kredytu w rachunku bieżącym w okresie XI.2017r. – X.2018r.było następujące: - w listopadzie 2017 – brak - w grudniu 2017 - brak - w styczniu 2018 - -brak - w lutym 2018 - brak - w marcu 2018 – 1 dzień w kwocie 1.520.181 - w kwietniu 2018 - brak -w maju 2018 - brak - w czerwcu 2018 - brak - w lipcu 2018 - brak - w sierpniu 2018 – 3 dni średnio w kwocie 576.224 zł - we wrześniu 2018 – 3 dni średnio w kwocie 1.138.149 zł - w październiku 2018 – 29 dni średnio w kwocie 1.240.105 zł F. Bezpłatne wydawanie opinii, zaświadczeń oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego. Zamawiający szacuje, iż trzykrotnie w ciągu roku będzie występował o wyżej wymienione dokumenty. Wydanie opinii i zaświadczenia musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze od dnia złożenia wniosku. Wniosek będzie składany przez Zamawiającego za pomocą systemu bankowości elektronicznej bądź w formie skanu wersji papierowej wniosku. G. Bezpłatne wydanie i obsługa kart płatniczych debetowych do rachunków prowadzonych w PLN oraz w walucie EURO w ilości maksymalnie 10 sztuk dla pracowników Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kredytowych w ilości maksymalnie 3 sztuk dla pracowników Starostwa Powiatowego. Okres ważności kart powinien wynosić 36 miesięcy. Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji (oprócz odsetek od wykorzystanego kredytu na karcie kredytowej) od udostępnionego limitu karty, jak również z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. 1)Wykonawca musi umożliwić korzystanie z kart płatniczych na terenie Polski oraz poza jej granicami. 2) Wykonawca zapewni elektroniczny dostęp do rachunku karty. 3) W 2017 roku trzech pracowników Zamawiającego posiadało karty kredytowe o następujących limitach: - limit 10 000 zł ( 2 osoby) - limit karty 7 000 zł ( 1 osoba) 4) W okresie od XI.2017 r. do X.2018 r. wypłacono 146 zł gotówką z bankomatów oraz dokonano transakcji na kwotę 7.420,82 Euro i 39.736,12 w złotych polskich. H. Bezpłatne dokonywanie wszelkich czynności związanych z zaspokajaniem się Zamawiającego z gwarancji ubezpieczeniowych, bankowych i poręczeń związanych z wnoszeniem wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wniesionych na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1986 z późn.zmianami), w szczególności potwierdzenia prawdziwości podpisów osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego. Bezpłatne udostępnienie informacji o dacie i godzinie wpływu wadium na rachunek Zamawiającego w dniu zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego. I. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić doradcę klienta do obsługi Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych , również w obszarze bankowości elektronicznej. Informacje finansowe i ogólne. 1.Sprawozdania finansowe Powiatu za lata 2014 ,2015 ,2016 ,2017 oraz sprawozdania budżetowe za III kw. 2018 r.- Rb 28S, Rb 7S, Rb NDS, Rb N, Rb Z są opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej:: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl / Budżet i majątek powiatu//Budżet powiatu/Sprawozdania. 2.Opinie Rio w sprawie sprawozdań z wykonania budżetu opublikowane są w zakładce: Budżet i majątek powiatu/Budżet powiatu/Opinie RIO. 3.Uchwała budżetowa Powiatu Mikołowskiego na rok 2018 – BIP Rada Powiatu 2014-2018 Nr XXXVIII/2017/2017 z dnia 21.12.2017 z opinią RIO BIP Budżet i majątek Powiatu/Budżet Powiatu/Opinie RIO/Uchwała Nr 4200/III/223/2017 z dnia 06.12.2017 r. oraz Uchwała budżetowa Powiatu Mikołowskiego na rok 2019 Nr III/017/2018 z dnia 20.12.2018 r. www.powiatmikolowski.esesja.pl Rejestr uchwał wraz z opinia RIO BIP Budżet i majątek Powiatu/Budżet Powiatu/Opinie RIO/Uchwała Nr 4200/IV/231/2018 z dnia 12.12.2018 r. 4.Uchwala w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Mikołowskiego na lata 2018 do 2026 – BIP Rada Powiatu 2014-2018 Nr XXXVIII/216/2017 z dnia 21.12.2017 r. roku z opinią RIO – BIP Budżet i majątek Powiatu/Budżet Powiatu/Opinie RIO/ Uchwała Nr 4200/III/225/2017 z dnia 06.12.2017 r. oraz Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Mikołowskiego na lata 2019-2026 Nr III/016/2018 z dnia 20.12.2018 r. www.powiatmikolowski.esesja.pl wraz z opinią RIO BIP Budżet i majątek Powiatu/Budżet Powiatu/Opinie RIO/Uchwała Nr 4200/IV/232/2018 z dnia 12.12.2018 r 5.Wykaz zaciągniętych przez Powiat Mikołowski zobowiązań z tytułu kredytów i emisji obligacji oraz harmonogram spłat stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6.Kopia zaświadczenia o nadanym NIP i REGON stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Kopia zaświadczenia z ZUS i US stanowi załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. 6.Powiat udzielił poręczenia w 2018 roku na kwotę 1 325 000 zł na okres 5 lat. Kwota środków zabezpieczonych z tego tytułu w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu na lata 2018-2026 wynosi po 265 000 zł na lata 2018-2022 . 7.Z Zamawiającym nie są powiązane żadne podmioty. 8.Wykonawca musi posiadać oddział/filię na terenie powiatu mikołowskiego lub otworzyć filię/oddział w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym ( zał. nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XII. Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedemtysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 28.01. 2019 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 28.01.2019 r. do godz.930.W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1 zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych, w tym transakcji dewizowych, wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U z 2018 roku, poz.2187);W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.2.1 musi spełniać każdy z Wykonawców osobno..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ) ,wypełnioną i podpisaną szczegółową kalkulacją ceny ( Załącznik nr 2 do SIWZ) i wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 3 do SIWZ – oferowane oprocentowanie, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach