Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012-2016

Starostwo Powiatowe w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443924 , fax. 065 5433511
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Górze
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443924, fax. 065 5433511
    REGON: 41111687100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012 - 2016 obejmująca następujące usługi: 1. otwieranie, prowadzenie, zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych Otwarcie 51 sztuk rachunków Powiatu i podległych jednostek organizacyjnych. Prowadzenie 13 sztuk rachunków bieżących wraz z codziennym wydawaniem wyciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu. Prowadzenie 38 sztuk rachunków pomocniczych wraz z codziennym wydawaniem wy-ciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu. 2. przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych Przyjmowanie wpłat gotówkowych: Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to średnio ok. 40 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 90 000,00 zł. Realizacja wypłat gotówkowych: Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że jest to średnio miesięcznie ok. 20 sztuk wypłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około ok. 30 000,00 zł. 3. realizowanie poleceń przelewów elektronicznych za pośrednictwem systemu elektronicznego na rachunki w innych bankach Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) ok. 1000 sztuk przelewów. 4. realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki bankowe w banku obsługującym Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 1 sztuka. 5. realizacja płatności w walucie PLN - po przeliczeniu na inną walutę, na rachunki w bankach zagranicznych 6. sporządzanie wyciągów bankowych w terminie nie później niż do drugiego dnia operacyjnego (wraz z kompletem dokumentów - tj. dokumenty oryginalne lub wtórniki) 7. wydawanie blankietów czekowych i kart płatniczych Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2011 r., że średnio w miesiącu Powiat i jego jednostki organizacyjne zrealizowały ok. 30 czeków. 8. udostępnianie elektronicznego systemu obsługi bankowej; Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na co najmniej 12 stanowiskach. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej: Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej. 9. otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych 10. oprocentowanie środków na rachunkach 11. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do 1 500 000 zł w każdym roku. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić, zarówno wysokości kredytu w każdym roku, okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu - dla porównania ofert należy przyjąć kredyt w kwocie 1 500 000,00 zł. Wycena usługi udzielenia kredytu w rachunku bieżącym odbywać się będzie w oparciu o: -koszt odsetek od kredytu za 1 dzień (1 500 000,00 zł x oprocentowanie x 1 dzień / 365), -koszt prowizji od kwoty udzielonego kredytu (1 500 000,00 zł x stawka prowizji), -termin w dniach, na udzielanie kredytu (liczba dni roboczych). Zamawiający wymaga od wykonawców, aby kredyt były oprocentowany według zmiennej stopy procentowej. Do obliczenia wysokości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym należy stosować stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w marcu, to jest to stawka WIBOR 1 M z miesiąca lutego). Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca- Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych wg stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca i stałej marży banku wynoszącej %. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Powiat, oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym to liczba dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku, do dnia zawarcia umowy. 12. Wybrany w drodze przetargu bank zobowiązany jest do uruchomienia od 1 lipca 2012 r. kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł. spłata kredytu do 31 grudnia 2012 r. 13. Dodatkowe warunki i ustalenia dotyczące realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia innych usług, które będą dostępne w przyszłości, na preferencyjnych warunkach. b) Opłaty i prowizje będą pobierane nie częściej niż raz w miesiącu. c) Bank ponosi odpowiedzialność za wykonywanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. d) Wybrany oferent ma obowiązek w terminie 5 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia umowę zawierającą w swojej treści wszelkie warunki określone w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Powiatu Górowskiego, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym przetargu. f) Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez oferenta jednostce organizacyjnej na terenie miasta Góra. Wykonawca- Bank musi posiadać w Górze oddział upoważniony do dokonywania wszelkich dyspozycji i podejmowania decyzji w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. g) Zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Góra, jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub punkt kasowy w miejscowości Góra po rozstrzygnięciu przetargu, h) Zamawiający zastrzega że podane średnie wartości miesięczne są wartościami szacunkowymi i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany liczby lub wartości usług warunki cenowe określone w postępowaniu nie ulegną zmianie i) Obsługa bankowa będzie realizowana metodą tradycyjną oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej. Zestawienie jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego wraz z posiadanymi rachunkami: Starostwo Powiatowe w Górze - 1 rachunek podstawowy, 7 rachunków pomocniczych Rachunek budżetu Powiatu - 1 rachunek podstawowy, 4 rachunki pomocnicze Liceum Ogólnokształcące w Górze - 1 rachunek podstawowy, 3 rachunki pomocnicze Zespół Szkół w Górze - 1 rachunek podstawowy, 5 rachunków pomocniczych Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli i PPP w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Powiatowy Urząd Pracy w Górze - 1 rachunek podstawowy, 5 rachunków pomocniczych Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Dom Pomocy Społecznej we Wronińcu - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Górze - 1 rachunek podstawowy, 3 rachunki pomocnicze Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Górze - 1 rachunek podstawowy Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Wąsoszu - 1 rachunek podstawowy, 1 rachunek pomocniczy Powiatowy Zarząd Dróg w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach