Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Żarów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2011 - 2014

Urząd Miejski w Żarowie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-130 Żarów, ul. Zamkowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żarowie
    ul. Zamkowa 2 2
    58-130 Żarów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zarow.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Żarów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2011 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Bankowa obsługa budżetu Gminy Żarów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2011 - 2014 Zakres usług do wykonywania: Obsługa bankowa budżetu Gminy Żarów oraz jej jednostek organizacyjnych: 1. Jednostki organizacyjne Gminy Żarów objęte przedmiotem zamówienia: 1.1 Urząd Miejski w Żarowie, 1.2 Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarowie, 1.3 Bajkowe Przedszkole w Żarowie, 1.4 Szkoła Podstawowa w Żarowie, 1.5 Szkoła Podstawowa w Imbramowicach, 1.6 Szkoła Podstawowa w Mrowinach, 1.7 Gimnazjum w Żarowie, 1.8 Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie 1.9 Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Żarowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków: a) budżetu Gminy Żarów (1 rachunek), b) gminnych jednostek organizacyjnych: - Urząd Miejski w Żarowie (7 rachunków, w tym rachunek sum depozytowych), - Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarowie (5 rachunków, w tym rachunek sum depozytowych), - Bajkowe Przedszkole w Żarowie (3 rachunki), - Szkoła Podstawowa w Żarowie (5 rachunków, w tym rachunek sum depozytowych), - Szkoła Podstawowa w Imbramowicach (4 rachunki, w tym rachunek sum depozytowych), - Szkoła Podstawowa w Mrowinach (4 rachunki, w tym rachunek sum depozytowych), - Gimnazjum w Żarowie (5 rachunków, w tym rachunek sum depozytowych), - Gminne Centrum Kultury i Sportu w Żarowie (1 rachunek), - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Żarowie (1 rachunek). Uwaga: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany ilości jednostek wykazanych w punkcie 2.1. b) - ze względu na zmiany organizacyjne. 2.2. Realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej, w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej (realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego), 2.3. Udostępnienie systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy (w tym między innymi: instalacja systemu na dowolnej ilości stanowisk, kompleksowe przeszkolenie w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego osób (w siedzibie Zamawiającego), bieżące doradztwo i pomoc w zakresie obsługi systemu, bieżąca obsługa techniczna systemu, w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia, niezwłoczne zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy, instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy, możliwość generowania potwierdzenia zrealizowanego przelewu, możliwość generowania i drukowania wyciągów bankowych, w przypadku braku dostępu Zamawiającego do sieci internet możliwość przygotowania przez Zamawiającego i dostarczenia do oddziału bądź placówki banku paczki przelewów w postaci elektronicznej, możliwość automatycznego generowania przelewów dla określonej grupy kontrahentów np. wypłaty dla pracowników). 2.4. Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem - w oddziale lub placówce na terenie miasta Żarów. 2.5. Wydawanie czeków jednostkom organizacyjnym Gminy. 2.6. Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dla potrzeb niniejszego zamówienia należy założyć, że kwota kredytu na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu będzie wynosić maksymalnie 2.000.000 zł rocznie. Jednak nie może to być kwota wyższa niż określona corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Na rok 2011 ujęta w uchwale budżetowej kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu budżetu wynosi 1.500.000 zł. Kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jedynie jego oprocentowanie, które powinno być oparte na stawce WIBOR 1 M. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie suma stawki WIBOR 1 M i stałej marży podanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wymaga, aby zabezpieczeniem kredytu był weksel in blanco. 2.7. Świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego, w tym również: -przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji pieniężnych na rachunkach pomocniczych Zamawiającego, - zautomatyzowanie identyfikacji płatnika i rodzaju płatności polegającej na udostępnieniu przez bank odpowiedniej liczby cyfr w ramach numeru rachunku, - przekazywanie środków płatności masowych z rachunku pomocniczego tego samego dnia na konto Zamawiającego, - udostępnianie Zamawiającemu raportu dotyczącego masowych płatności z tytułu wpłat na rachunki pomocnicze najpóźniej do godziny 10.00 następnego dnia po dokonaniu wpłaty. Treść, rodzaj i formę udostępnienia raportu Zamawiający uzgodni z Wykonawcą. 2.8. Możliwość przechowywania depozytów, 2.9. Możliwość deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych, 2.10 Możliwość lokowania środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych na lokatach typu OVERNIGHT, 2.11 Możliwość dokonywania lokat weekendowych środków na rachunkach bankowych łącznie z wpływami ostatniej sesji rozliczeniowej. Zamawiający wymaga, aby wymienione poniżej usługi bankowe świadczone były nieodpłatnie: - otwarcie rachunków bankowych, - prowadzenie rachunków bankowych, - sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi załącznikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku; wyciągi z rachunków bankowych Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku, - wydawanie opinii bankowych o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, - realizacja wszystkich przelewów (krajowych i zagranicznych), - zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu, przeszkolenie pracowników i innych z tym związanych, - świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych ( w tym m. in.: generowanie i przekazywanie raportów dotyczących masowych płatności, transfery środków dotyczących masowych płatności na rachunek Zamawiającego), - zmiana kart wzorów podpisów, - przechowywanie depozytów, - realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat podatków, opłat i innych należności dokonywanych na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych za druki czeków gotówkowych. Zamawiający wymaga, aby rachunki sum depozytowych jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunek bieżący budżetu Gminy były oprocentowane. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową: 3.1. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu Gminy Żarów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w dni robocze w godz. od 09.30 do 16.30. 3.2 Wykonawca będzie posiadał oddział banku bądź placówkę na terenie miasta Żarów, które zapewnią pełną obsługę bankową Zamawiającego między innymi w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, przez okres trwania umowy. 3.3 Wykonawca zapewni dokładny opis operacji na wyciągach bankowych i załącznikach do wyciągów bankowych w zakresie wpłat dokonywanych na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych. 3.4 Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu zawiadomienia o stanie rachunków bankowych na koniec każdego roku kalendarzowego. 3.5 Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia odrębnych umów z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Żarów, z zastrzeżeniem, iż wszystkie parametry finansowe dotyczące zarówno kosztów obsługi bankowej, oprocentowania środków na rachunkach, lokowania środków, a także istotne postanowienia umowy określone w specyfikacji będą takie same jak dla rachunków Gminy, za wyjątkiem postanowień dotyczących kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy i miesięcznego ryczałtowego kosztu obsługi bankowej, który będzie w całości ponoszony przez Gminę. 3.6. Wykonawca zapewni obsługę pracownika danej jednostki organizacyjnej Gminy załatwiającego sprawy związane z przedmiotem niniejszego zamówienia - poza kolejnością. 3.7. Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych (wraz z oprogramowaniem umożliwiającym jej odczytanie) z archiwum operacji na rachunkach oraz słownik z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym: między innymi rachunki kontrahentów i dane teleadresowe), w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 3.8 Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nie prawidłowej realizacji zlecenia płatniczego. 3.9 Bank ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego zabezpieczenia systemu bankowości elektronicznej przed działaniami osób nieupoważnionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zarow.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach