Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Wieleń na okres 36 miesięcy

Gmina Wieleń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
    ul. Kościuszki 34 34
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
    REGON: 57079115800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Wieleń na okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wieleń przez okres 36 miesięcy, a w szczególności: - otwarcie i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wieleń, - otwarcie i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminnych jednostek organizacyjnych - realizację zleceń przelewu, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy, - lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i rachunkach lokat terminowych (oznacza to możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach średnio i krótkoterminowych, w tym również typu overnight, weekendowych), - świadczenie usług informatycznych, niezbędnych do prowadzenia polityki finansowej Gminy. - udzielenie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym. 1.2 Bankowa obsługa budżetu może być wykonywana wyłącznie w miejscowości, gdzie siedzibę posiada Zamawiający. Bank ubiegający się o zamówienie powinien posiadać w Wieleniu oddział Banku, filię lub punkt obsługi klienta, które zapewnią właściwą obsługę Klientów i Gminy. Zamawiający nie dopuszcza wykonywanie jakichkolwiek operacji bankowych poza miejscowością Wieleń. 1.3 Ponadto Zamawiający oczekuje od banku obsługującego budżet zainstalowania systemu bankowości elektronicznej wraz z oprogramowaniem, aktualizację oprogramowania i szkolenie pracowników Urzędu oraz jednostek pomocniczych. System ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, a transmisja danych każdorazowo powinna być kodowana. System powinien zapewnić: - podawanie aktualnych danych o wysokości sald, wolnych środków oraz obrotach na wszystkich rachunkach, w tym również rachunkach jednostek podległych (tj. jednostek wchodzących w skład organizacyjny Gminy) posiadających rachunki w tym banku, - realizację zleceń w systemie ELIXIR, - składanie krajowych zleceń płatniczych, w tym również zleceń do ZUS, - realizację przelewów zagranicznych, - zakładanie depozytów o stałej lub zmiennej stopie procentowej, - korzystanie z poczty elektronicznej z dostępem do informacji bankowych, - śledzenie informacji o kursach walut, - składanie i odwoływanie dyspozycji zleceń stałych, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, - możliwość wcześniejszego przygotowywania i wysyłania zleceń niż w termin realizacji, - Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu. Ponadto - bank może zaproponować inne produkty i usługi bankowe wpływające korzystnie na jakość i efektywność obsługi budżetu, - w jednostkach organizacyjnych, gdzie brak jest systemu elektronicznej informacji, Zamawiający wykona sieć i oprzyrządowanie jednostki, natomiast Bank nieodpłatnie zainstaluje oprogramowanie i przeszkoli pracowników Uwaga Wolne środki na lokaty krótkoterminowe- przyjąć kwotę 300.000 zł. Przelew ręczny- przelew złożony na druku opieczętowany przez Gminę lub jej jednostkę organizacyjną, podpisany przez osobę upoważnioną do podpisywania przelewów. Kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2.500.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie lokat bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl Zakładka Pobierz SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach