GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ ogłasza przetarg
- Adres: 86-341 ŚWIECIE NAD OSĄ, -
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (56) 466-16-13, 793-105-485 , fax. (56) 466-16-21
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ
- 1
86-341 ŚWIECIE NAD OSĄ, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (56) 466-16-13, 793-105-485, fax. (56) 466-16-21
REGON: 871118678 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Świecie nad Osą w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2025 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Świecie nad Osą i jednostek organizacyjnych. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Świecie nad Osą objętych postępowaniem przetargowym: a)Urząd Gminy w Świeciu nad Osą, b)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą, c)Gminny Ośrodek Kultury w Świeciu nad Osą, d)Gminna Biblioteka Publiczna, e)Szkoła Podstawowa w Bursztynowie, f)Szkoła Podstawowa w Linowie, g)Szkoła Podstawowa w Lisnowie, h)Zespół Szkół i Placówek w Świeciu nad Osą, i)Zakład Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (także w trakcie wykonywania bankowej obsługi) budżetu gminy i jednostek organizacyjnych; 2.Otwarcia i zamknięcia rachunków na wniosek gminy lub jednostek organizacyjnych; 3.Realizacja poleceń przelewu; 4.Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych (obsługa kasowa); 5.Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej; 6.Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej; 7.Lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie „weekendowej” – bez odrębnego zlecenia (dotyczy rachunku do obsługi budżetu Gminy); 8.Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych; 9.Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych lub przesłanie elektronicznie; 10.Możliwość uzyskania informacji (podglądu) przez Gminę o stanie środków na rachunkach bankowych jednostek; 11.Bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej; 12.Zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego; 13.Dokonywanie comiesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych; 14.Zapewnienie „zerowania” rachunków Zamawiającego i jednostek budżetowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na rachunkach wymienionych w dyspozycjach wraz z naliczonymi odsetkami na wskazane rachunki bankowe budżetu Gminy, wraz z opisem operacji wskazanym przez Zamawiającego i jednostki budżetowe. Zamawiający zakłada, że zerowanie może nie obejmować wszystkich rachunków; 15.Zobowiązanie do zwolnienia z opłat i prowizji wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki gminy i jednostek organizacyjnych; 16.Za prowadzenie obsługi bankowej Zamawiający będzie uiszczał miesięczną opłatę ryczałtową, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy i będzie uiszczana do końca każdego miesiąca; 17.Opłata ryczałtowa określona w ofercie będzie obejmowała cały okres obowiązywania umowy i przed podpisaniem umów zostanie ona podzielona na jednostki i ustalona miesięczna wysokość opłaty dla każdej z nich; Szczegółowy opis zamówienia został określony w SIWZ. 66110000-4 Usługi bankowe. 66112000-8 Usługi depozytowe. 66113000-5 Usługi udzielania kredytu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, lub w przypadku banków przekształconych z państwowych – pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy –Prawo bankowe – w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-05-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-10 - Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Zawarcie umowy ramowej na udzielenie do dziewięciu gwarancji bankowych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Dodano: 2023-07-25 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
Dodano: 2022-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-28 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Żnin oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2020-12-15