Gmina Radków ogłasza przetarg
- Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
- Data zamieszczenia: 2009-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
ul. Rynek 1 1
57-420 Radków, woj. dolnośląskie
tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
REGON: 89071859000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu gminy Radków i jednostek organizacyjnych gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 3 - letnia obsługa bankowa budżetu gminy Radków i następujących jednostek organizacyjnych: 1)Urzędu Miasta i Gminy w Radkowie, 2)Gminnych Zakładów Użyteczności Publicznej w Radkowie, 3)Ośrodka Pomocy Społecznej w Radkowie z/s w Ścinawce Średniej, 4)Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Radkowie, 5)Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radków im. K. Estreichera w Radkowie, 6)Publicznej Szkoły Podstawowej w Radkowie, 7)Gimnazjum im. M, Kopernika w Radkowie, 8)Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wambierzycach, 9)Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej, 10)Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ścinawce Dolnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2)Spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym stosowanie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, b)są uprawnieni do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -wymagany współczynnik wypłacalności nie mniejszy niż 8%, e)posiadają siedzibę centrali, oddziału lub filii w odległości do 30 km od miejscowości Radków, umożliwiając w ten sposób kompleksową obsługę budżetu gminy Radków i jej jednostek organizacyjnych, bądź w terminie do 30 września 2009 r. otworzą placówkę (oddział, filię) banku na terenie miasta Radków. f)spełniają oraz akceptują warunki i zapisy zawarte w SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w następujący sposób: spełnia/nie spełnia (metoda zero-jedynkowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy z zakresem obsługi(załącznik 1 i 1 A do SIWZ). 2. Potwierdzenie spełniania warunków uczestnictwa w przetargu. 3. Status prawny - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)Koncesja zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5)pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu banku, jeżeli ofertę podpisują osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych banku. 4. Sytuacja ekonomiczna- współczynnik wypłacalności banku - dokumenty wymagane: Kopia Bankowej informacji sprawozdawczej za rok 2008. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert bank nie posiada przedmiotowej informacji, należy załączyć kopię sprawozdania za pierwsze półrocze 2008 r. 5.Siedziba banku - wymagane dokumenty: Wykaz adresów oddziałów lub filii posiadanych przez bank w odległości do 30 km od miasta Radków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06