Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu gminy Przygodzice oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu gminy Przygodzice oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bankowa obsługa budżetu gminy Przygodzice i jej jednostek organizacyjnych obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych : - rachunek bieżący i rachunki pomocnicze Urzędu Gminy (w tym rachunki dla płatności masowych), - rachunek bieżący i rachunki pomocnicze Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół, - rachunek bieżący i rachunki pomocnicze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, - rachunek bieżący i rachunki pomocnicze Gminnego Ośrodka Kultury, - rachunek bieżący i rachunki pomocnicze Gminnej Biblioteki Publicznej. 2. Bieżąca obsługa bankowa, w tym: - realizacja poleceń przelewów wewnątrzbankowych (elektronicznych i papierowych), - realizacja poleceń przelewów międzybankowych (elektronicznych i papierowych), - przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, - możliwość pracy w elektronicznym systemie w zakresie realizacji zleceń płatniczych, - nieodpłatne wydawanie blankietów czeków gotówkowych i ich potwierdzanie, - otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunku depozytowego, bez opłat i oprocentowania, - otwarcie, prowadzenie i likwidacja na zlecenie Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych rachunków wyodrębnionych pozwalających na gromadzenie środków na określony cel, bez opłat i prowizji, - nieodpłatne wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń - w zależności od potrzeb Zamawiającego, - obsługa płatności masowych, 3. W ramach umowy Wykonawca powinien zapewnić następujące usługi bankowe : - korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIXIR - przyznanie Gminie limitu zadłużenia w rachunku bieżącym do kwoty 300.000,00 zł w każdym roku budżetowym, z oprocentowaniem opartym na stawce WIBOR 1M+m bez prowizji za udzielenie kredytu i prowizji od niewykorzystanego salda, - zakładanie lokat terminowych (w tym overnight) negocjowanych z bankiem, - oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte na stawce WIBID 1M-m - uruchomienie usługi Home Banking przynajmniej na jednym stanowisku komputerowym w każdej jednostce organizacyjnej umożliwiającą m.in.: realizację przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych, - zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, zapewnienie nieodpłatnego serwisowania sprzętu i oprogramowania oraz jego wymianę w przypadku zużycia, - zapewnienie w ramach elektronicznej obsługi bankowej w szczególności : import kontrahentów z obecnie użytkowanego systemu bankowego, eksport kontrahentów z systemu bankowego do pliku, import do systemu bankowego przygotowanych w pliku paczek przelewów jak i eksport tych przelewów do pliku, - sporządzanie wyciągów bankowych elektronicznych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku, 4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia musi posiadać na terenie Gminy Przygodzice, w miejscowości Przygodzice swoją siedzibę lub oddział lub filię lub punkt kasowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na lokatach (% wysokość marży banku)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach