Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY NOWOGRODZIEC

Gmina i Miasto Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7380660 , fax. 75 7316416
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Nowogrodziec
    ul. Rynek 1 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7380660, fax. 75 7316416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY NOWOGRODZIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Nowogrodziec i jednostek organizacyjnych Gminy Nowogrodziec, obejmująca: 1. Urząd Miejski w Nowogrodźcu, 2. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu, 3. Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu, 4. Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, 5. Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu, 6. Zespół Szkół w Nowej Wsi, 7. Gimnazjum w Nowogrodźcu, 8. Gimnazjum w Wykrotach, 9. Szkoła Podstawowa w Nowogrodźcu, 10. Szkoła Podstawowa w Gościszowie, 11. Szkoła Podstawowa w Czernej, 12. Szkoła Podstawowa w Gierałtowie, 13. Szkoła Podstawowa w Wykrotach, 14. Szkoła Podstawowa w Zebrzydowej oraz ewentualne jednostki organizacyjne utworzone lub zreorganizowane przez Gminę Nowogrodziec w okresie obowiązywania umowy obsługi bankowej. 2. Przewidywana ilość rachunków bankowych do obsługi: 38 obecnych plus 8 szacowanych do otwarcia w trakcie funkcjonowania umowy. 3. Przewidywana ilość przelewów rocznie: 45 000 szt., są to przelewy wychodzące. 4. Szacunkowa liczba wypłat gotówkowych z rachunków bankowych na rzecz posiadacza rachunku - 72 szt. rocznie. 5. Szacunkowa liczba wypłat gotówkowych z rachunków bankowych na rzecz osób trzecich - 3900 szt. rocznie. 6. Szacunkowa liczba wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy (przez osoby trzecie) - 6.500 szt. rocznie. 7. Szacowana liczba przelewów przychodzących do Gminy w ramach płatności masowych - 63 200,00 szt. rocznie 8. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków złotowych ewentualnie dewizowych dla jednostek określonych w ust. 1, 2) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym wykonywaniu zleceń drogą elektroniczną, 3) przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych, 4) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji, 5) gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy pomnożonej przez współczynnik k1 podany w ofercie. 6) możliwości zaciągania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym przez Gminę Nowogrodziec do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej (nie więcej niż 500 000,00 PLN). Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej/pomniejszonej o marżę Banku podaną w ofercie. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową, wystawi weksel wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika i oświadczenie o poddaniu się egzekucji oraz dokona wszystkich pozostałych czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu, 7) sporządzaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy w systemie bankowości elektronicznej, nie później niż w następnym dniu roboczym, 8) wydawaniu i obsłudze kart płatniczych w ilości około 2 szt., 9) przechowywaniu depozytów (Zamawiający akceptuje dostęp do skrytki depozytowej za pośrednictwem dysponenta w godzinach otwarcia oddziału banku), 10) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, 11) objęciu systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników i zapewnieniu prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania. 12) możliwości uruchomienia płatności masowych współpracujących z programem księgowym Urzędu Miejskiego SIGID, 13) Bank powinien posiadać punkt kasowy (agencję, filię lub oddział) w miejscowości Nowogrodziec Gmina Nowogrodziec, powiat bolesławiecki, lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, że do 3 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonanie bankowej obsługi Gminy Nowogrodziec, otworzy punkt kasowy swojego banku w Nowogrodźcu zapewniający pełną obsługę bankową Gminy. Do momentu otworzenia punktu kasowego bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu na terenie Miasta Nowogrodziec i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu oraz jednostek organizacyjnych. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy, 14) Po zakończeniu okresu trwania umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach