Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Milicz i jej jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową w latach 2014-2018

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3804317 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3804317, fax. 71 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Milicz i jej jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową w latach 2014-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na świadczeniu kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Milicz i jej jednostek organizacyjnych gminy wraz z obsługą kasową w latach 2014 - 2018. Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Obsługa bankowa obejmować będzie w szczególności: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku dochodów budżetu gminy oraz rachunków bieżących ( podstawowych) gminnych jednostek organizacyjnych, rachunków lokat terminowych (tylko przez Urząd Miejski), rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej, 2)przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, 3)obsługę płatności masowych, w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i innych zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, 4)sporządzanie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi dla poszczególnych rachunków z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania przez użytkownika ze stacji roboczej, 5)realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej oraz papierowej, 6)potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy w formie wyciągu, 7)udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, po corocznym określeniu kwoty w roku budżetowym przez Radę Miejską w Miliczu, 8)oprocentowanie środków gromadzonych na rachunkach bankowych, 9)lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym na lokaty overnight oraz weekendowe pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym, 10)realizowanie dyspozycji pieniężnych złożonych przez Zamawiającego przez Wykonawcę w dniu przyjęcia, 11)udostępnienie w siedzibie Zamawiającego systemu bankowości elektronicznej na stanowiskach (w tym dla jednostek gminnych) umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków; Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Gminy Milicz, w okresie obowiązywania umowy, 12)wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń, wtórników (potwierdzeń) i innych niezbędnych dokumentów, 13)świadczenie innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia, tj. telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego, przechowywanie depozytów, 14)zapewnienie możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długoterminowych,. 15)udostępnianie możliwości drukowania elektronicznych potwierdzeń wykonania przelewu zgodnie z art. 7 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.), 16)posiadanie zdolności do prowadzenia transakcji dewizowych, 17) przechowywanie przedmiotów wartościowych Zamawiającego w depozycie, 18)otwarcie dodatkowego rachunku nie później niż następnego dnia od złożenia wniosku, 19)prowadzenie placówek, oddziału, filii banku na terenie Gminy Milicz, 20)prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 15.00. 2.Zamawiający wymaga- pod rygorem odrzucenia oferty - aby Wykonawcy spełniali następujące warunki szczegółowe: 1) udostępniali system elektronicznej bankowości (aktualizacja, serwis, doradztwo, szkolenia), 2) umożliwiali korzystanie przez gminę i jej jednostki organizacyjne ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu bez dodatkowych opłat, 3) zawarli umowy na bankową obsługę z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego (niezobowiązanymi do stosowania Pzp) na warunkach nie gorszych, niż z Zamawiającym; koszty obsługi bankowej będą ponosiły jednostki organizacyjne samodzielnie, 4) Wykonawcy nie będą pobierali przez okres obowiązywania umowy: a) opłat i prowizji od płatników dokonujących wpłat gotówkowych na rzecz Gminy z tytułu podatków, opłat, lokalnych i innych opłat należnych, b) opłat i prowizji z tytułu realizacji przelewów wewnątrz bankowych, c) opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku gminy z wyjątkiem wypłaty zasiłków z pomocy społecznej, d) opłat i prowizji za potwierdzenie salda na rachunkach Zamawiającego. 5) ponosili odpowiedzialność za szkody powstałe z ich winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek naliczonych za każdy dzień opóźnienia według aktualnej stopy oprocentowania środków na rachunku obliczonej w stosunku do kwoty objętej dyspozycją, 6) zobowiązali się do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Wykonawców, 7) zapewnili realizację nieuwzględnionych w SIWZ czynności i zleceń wynikających z działalności Zamawiającego, 8) zobowiązali się do uruchomienia, na własny koszt, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy - pod rygorem jej rozwiązania - koszt punkt kasowy w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Miliczu przy ul. Trzebnickiej 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych bieżących i pomocniczych Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach