Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2013

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488100 , fax. 095 7488134
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
    ul. Piłsudskiego 2 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488100, fax. 095 7488134
    REGON: 00052459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: bankowa obsługa budżetu prowadzona będzie dla następujących jednostek organizacyjnych: Lp. Nazwa jednostek organizacyjnych 1. Gmina Międzychód 2. Biblioteka Publiczna w Międzychodzie 3. Międzychodzki Dom Kultury 4. Miejski Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji 5. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 6. Ośrodek Pomocy Społecznej 7. Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty 8. Gimnazjum Nr 1 w Międzychodzie 9. Gimnazjum Nr 2 w Międzychodzie 10. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Międzychodzie 11. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Międzychodzie 12. Zespół Szkół w Łowyniu 13. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kamionnie 14. Przedszkole Nr 1 w Międzychodzie 15. Przedszkole Nr 2 w Międzychodzie 16. Przedszkole Nr 3 w Międzychodzie 17. Przedszkole Nr 4 w Międzychodzie 18. Przedszkole w Bielsku 19. Przedszkole w Łowyniu 20. Żłobek Miejski w Międzychodzie Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, - otwarcie i prowadzenie rachunków dla obsługi środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (w EURO i PLN), - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. - likwidacje rachunków bankowych na pisemny wniosek bez opłat - dokonywanie przelewów, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - codzienne potwierdzanie operacji bankowych poprzez wyciągi z rachunku oraz dokumenty źródłowe, - instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego systemu bankowości elektronicznej (tzw. home-banking) oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - świadczenie usług bankowości elektronicznej, - prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, - konsolidacja sald wszystkich rachunków Zamawiającego oraz lokowanie tych środków z możliwością centralnego gospodarowania, - ustanowienie limitu zadłużenia w rachunku bieżącym Zamawiającego w kwocie 2.000.000,00 zł. - realizacja przelewów w formie elektronicznej, na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku a/ przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym b/ przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane bez opłat i prowizji. - wydawanie opinii bankowej lub zaświadczenia o prowadzonym rachunku bankowym na wniosek Zamawiającego. - zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Międzychód, zgodnie z dyspozycjami Gminy Międzychód jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie jako jednostki budżetowej oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), na rachunki bieżące Gminy Międzychód jako jednostki samorządu terytorialnego, bez opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają lub otworzą na terenie Gminy Międzychód co najmniej dwie placówki bankowe, czynne co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku ) oraz posiadają lub otworzą punkt obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia obowiązywania umowy tj. od dnia 01.01.2010 r. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują wymaganym minimalnym składem kadry pracowniczej zajmującej się wykonywaniem zamówienia: - minimum 2 osoby (personel kierowniczy) i minimum 3 osoby (pozostali pracownicy) mające min. roczne doświadczenie zawodowe w zakresie bankowej obsługi podmiotów gospodarczych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (w tym zakresie wartość współczynnika wypłacalności banku według stanu na koniec 2008 r. winna wynosić nie mniej niż 15 %). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 7. Zaakceptują istotne postanowienia umowy, określone w Dziale XIII niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca przedłoży oświadczenie o wysokości współczynnika wypłacalności na koniec 2008 r. 7. Projekt umowy sporządzony przez oferenta zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji. 8. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub otwarciu punktu obsługi kasowej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie przy ul. Marszałka Piłsudskiego 2, oraz oświadczenie o ilości placówek na terenie Gminy Międzychód.- wg. wzoru Załącznik nr 3. UWAGA !!! Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby podpisujące ofertę, z dopiskiem: za zgodność z oryginałem lub innym równoznacznym). Wszystkie wymagane dokumenty wymagają podpisu osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym (np. w odpisie z rejestru, umowie spółki) lub z udzielonym pełnomocnictwem. Powyższy dokument lub pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty pod rygorem odrzucenia oferty. Brak jednego z ww. dokumentów, lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. O zmianach w stosunku do zawartych w ofercie informacji o składzie lub sposobie współpracy podmiotów występujących wspólnie a także o zmianach dotyczących warunków spełnianych przez nich lub przez Wykonawcę, zawartych w ofercie, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie poinformować Zamawiającego przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej realizacji. Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 3 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dział VI. Oferta wspólna - konsorcja: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) obowiązują niniejsze zapisy: 1. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są do załączenia umowy regulującej sposób ich współdziałania, która musi zawierać następujące elementy: - określenie celu gospodarczego, - wskazanie zakresu prac powierzonych do wykonania każdemu z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia), - zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów składających wspólną ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a więc oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w dziale V punkt 2, 3, 4, 5, 6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie o której mowa w pkt. 1 niniejszego działu) lub na utworzone w banku wspólne konto rozliczeniowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach