Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej dwudziestu dziewięciu jednostek organizacyjnych, a także prowadzenie obsługi kasowej w budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 18

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej dwudziestu dziewięciu jednostek organizacyjnych, a także prowadzenie obsługi kasowej w budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej dwudziestu dziewięciu jednostek organizacyjnych, a także prowadzenie obsługi kasowej w budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 18. I. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, 2. przyjmowania wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, 3. realizacji poleceń przelewów (w tym masowych uznań) krajowych i zagranicznych, 4. otwarcia, prowadzenia i likwidacji na zlecenie zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych rachunków wyodrębnionych (w ilości nie mniejszej niż 206), pozwalających na gromadzenie środków na określony cel, bez opłat i prowizji, w tym rachunków w walucie obcej, 5. otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych na warunkach zadeklarowanych w ofercie, bez opłat i prowizji, 6. nieodpłatnego wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii odnośnie udzielenia wsparcia w zdefiniowaniu struktury rachunków odpowiadającej potrzebom zamawiającego i zaświadczeń - w zależności od potrzeb zamawiającego, 7. wyznaczenia bezpłatnie opiekuna-doradcy zamawiającego - dla Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych, 8. wydawania kart płatniczych bez opłat i prowizji w ilości nie mniej niż 2 szt., 9. możliwości pracy w elektronicznym systemie w zakresie realizacji zleceń płatniczych, 10. zapewnienia bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej: 1) zainstalowania w siedzibie każdej z jednostek organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 2) serwisu oprogramowania (w tym bieżącej aktualizacji), 3) przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego pracowników jednostek, 4) zapewnienia połączenia poprzez łącze internetowe, 11. realizowania poleceń przelewu środków pieniężnych na rachunki kontrahentów, 12. realizowania czeków rozrachunkowych, 13. oprocentowania opartego na stawce WIBID 1 M środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych bieżących, 14. zakładania lokat terminowych każdorazowo negocjowanych z bankiem, 15. przyjęcia warunków, że czas transferu środków będzie odbywał się systemem ELIXIR w ciągu jednego dnia, 16. wysyłania, odbierania i księgowania trzech sesji międzybankowych tego samego dnia, 17. zapewnienia realizacji przelewów złożonych do godziny 1530 w tym samym dniu, 18. sporządzania wyciągu bankowego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowania operacji bankowych za każdy dzień roboczy w terminie do godziny 1000 następnego dnia, 19. potwierdzenia w formie wyciągu bankowego za każdy miesiąc kalendarzowy w terminie do 10 dnia następnego miesiąca potwierdzającego pobrane prowizje od danej jednostki organizacyjnej w rozbiciu na poszczególne rodzaje prowizji z wszystkich rachunków dla danej jednostki organizacyjnej, 20. korzystania z wpływów bieżących, 21. bezpłatnego dokonywania przelewów w obrębie banku, 22. prowadzenia obsługi rozliczania masowych płatności - przychodzących od kontrahentów, umożliwiające ich automatyczną identyfikację poprzez identyfikację płatności w numerze rachunku bankowego zgodnym ze standardem NRB oraz sprawne ich zaksięgowanie i uzgodnienie; przekazywanie danych powinno odbywać się w niezmienionym formacie, niezależnie od kanału jakim bank otrzymał wpłatę oraz formy jej dokonania przez płatnika, 23. przyznania Gminie limitu zadłużenia w rachunku bieżącym w stosunku rocznym do kwoty 500.000,00 zł z oprocentowaniem nie większym niż: WIBOR 1M z miesiąca bieżącego + 1% (jeden punkt procentowy) bez prowizji za udzielenie kredytu i prowizji od niewykorzystanego salda, 24. zaadoptowania, wyposażenia i uruchomienia w budynku Urzędu Miejskiego punktu obsługi kasowej w pomieszczeniu wskazanym przez zamawiającego - nie później niż do dnia 8 września 2010 r., 25. zapewnienia stałej i sprawnej obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w każdy dzień roboczy w godzinach od 8.00 do 15.30 z jedną półgodzinną przerwą, a w szczególności w terminach płatności podatków lokalnych przypadających na: 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada każdego roku, a w razie potrzeby uruchomienie co najmniej jednego dodatkowego stanowiska kasowego na 5 dni przed i po wskazanych terminach i nie pobierania od zamawiającego i wpłacających opłat od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej jednostek organizacyjnych, 26. zapewnienia obsługi kasowej w co najmniej 1 punkcie na terenie Miasta Ostrowa Wielkopolskiego (poza punktem w budynku Urzędu Miejskiego) i w tym miejscu nie pobierania od zamawiającego i wpłacających opłat od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej jednostek organizacyjnych, 27. do dnia uruchomienia w budynku Urzędu Miejskiego punktu obsługi kasowej zapewnienia obsługi interesantów w punkcie na terenie Miasta Ostrowa Wielkopolskiego bez pobierania od zamawiającego i wpłacających opłat od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej jednostek organizacyjnych, 28. nie pobierania od zamawiającego opłat od wypłat gotówkowych z rachunków bankowych Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej jednostek organizacyjnych w punktach, o których mowa w pkt 3.1.25 - 27 SIWZ. II. Wymagania stawiane wykonawcy. 1. wykonawca musi być BANKIEM w rozumieniu przepisów art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami), 2. wykonawca podczas realizacji zamówienia tj. od dnia 1 września 2010 roku do dnia 31 sierpnia 2014 roku musi posiadać na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego swoją siedzibę, oddział lub filię, z wyłączeniem umów franczyzy oraz agencyjnej punktu kasowego, 3. wykonawca musi korzystać z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIXIR (co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego), 4. wykonawca musi zapewnić na własny koszt i odpowiedzialność konwojowanie wartości pieniężnych wpłaconych w ciągu danego dnia z punktów prowadzonych przez wykonawcę i przyjmujących wpłaty (znajdujących się poza siedzibą banku wykonawcy) przy udziale wyspecjalizowanej jednostki gospodarczej posiadającej stosowną koncesję oraz środki zapewniające bezpieczny przewóz gotówki, 5. wykonawca musi posiadać system bankowy dysponujący usługami: home banking, system masowych płatności*, polecenie zapłaty, zlecenie stałe, masowe uznania**, 6. wykonawca musi zapewnić, że wszystkie rachunki Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej jednostek organizacyjnych obsługiwane będą na tych samych warunkach, 7. wykonawca dołoży wszelkiej staranności w zakresie bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych zamawiającego, 8. wykonawca musi zapewnić, że w czasie trwania umowy przedmiot zamówienia będzie wykonywał samodzielnie, tj. zamawiający zastrzega, że żadna część przedmiotu zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy (za wyjątkiem usługi ochrony i konwojowania oraz wyposażenia punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego). * przez usługę system masowych płatności rozumie się usługę banku polegającą na możliwości przyjmowania wpłat identyfikowanych przez odpowiedni unikalny numer rachunku bankowego (jednoznacznie identyfikujący płatność i osobę, której zobowiązanie będzie regulowane), kolekcjonowania wpłat, zaksięgowania wpłat na kontach zbiorczych lub indywidualnych w zależności od potrzeb zamawiającego oraz pokazania stosownej informacji systematycznej i analitycznej zamawiającemu w formie elektronicznej - format oraz sposób przekazywania danych musi zostać uzgodniony z zamawiającym. ** przez usługę masowe uznania rozumie się możliwość wysłania przez zamawiającego zbiorczego przelewu z rozksięgowaniem na kontach beneficjentów ze stosownym uznaniem (stosowny w rozliczaniu wynagrodzeń pracowniczych). III. Ustawy, których przepisów musi przestrzegać wykonawca podczas realizacji umowy: 1. ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami), 2. ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zmianami) 3. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach