Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY DYGOWO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W OKRESIE OD 13.12.2017 R. DO 12.12.2021 R

Gmina Dygowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78113 Dygowo, ul. Kolejowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
    ul. Kolejowa 1
    78113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dygowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY DYGOWO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W OKRESIE OD 13.12.2017 R. DO 12.12.2021 R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. Otwarcie , prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy, 1.2. Otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy, 1.3.Realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym, 1.4. Realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, 1.5.Realizację elektronicznych poleceń przelewów środków na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach, 1.6.Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 1.7.Dokonywanie wypłat gotówkowych, 1.8.Przyjmowanie wpłat gotówkowych i przelewów oraz dokonywanie wypłat gotówkowych codziennie (w dniach roboczych)w godzinach 8.00-15.30. 1.9. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art.7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2016 r., poz.1988)dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia losowego skutkującego brakiem możliwości przekazania wyciągów w formie elektronicznej , wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej wykonawca przekaże zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. Wyciągi muszą zawierać: a) wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności; b) informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie ; c) pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę ,pełny tytuł płatności, datę wpłaty ,aktualnego oprocentowania środków na rachunku; d) na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek zamawiającego. 1.10.Umożliwienie zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez zamawiającego. 1.11.Uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do kwoty określonej w uchwale budżetowej: a) limit kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na 2017 r. -do kwoty 1 000 000 PLN, b) okres kredytowania nie dłuższy niż do końca każdego roku budżetowego, c) bank nie pobierze prowizji przygotowawczej i innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem związanym z obsługą kredytu będą odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu, d)warunkiem udzielenia kredytu przez bank będzie wcześniejsze złożenie przez Gminę stosownego wniosku wraz z załącznikami wymaganymi przez bank, e) odsetki od uruchomionego kredytu będą płatne na koniec każdego miesiąca, f) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 700.000 zł w okresie 360 dni w ratach malejących płatnych miesięcznie w każdym roku obowiązywania umowy, 1.12. Lokowanie środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego (Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środkach finansowych w innych instytucjach finansowych). 1.13.Zapewnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników na 6 stanowiskach pracy (stanowiska mają być uruchomione z dniem obowiązywania umowy)umożliwiającego: a) sporządzanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach, b) uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, c) zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, d) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem(np awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone), e) import wyciągów bankowych w formie elektronicznej z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo –księgowego zamawiającego, f) zabezpieczenie w systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy tj.: jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu, automatyczna blokada konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika . g) w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, nastąpi realizacja przelewów w formie papierowej (bez dodatkowych opłat). 1.14.Zapewnienie w Urzędzie Gminy Systemu Identyfikacji Masowych Płatności umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych. 1.15.Wykonawca powinien posiadać lub otworzyć najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonywanie obsługi bankowej budżetu gminy Dygowo punkt obsługi klienta, filię, oddział lub inną równoważącą jednostkę organizacyjną swojego banku na terenie miejscowości Dygowo. 1.16.Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z Gminą Dygowo oraz odrębnie z każdą jednostką organizacyjną Gminy Dygowo. 1.17.Zagwarantowanie przez bank możliwości zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych przez ewentualnie nowo powstałe jednostki budżetowe, na ustalonych w postępowaniu warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia uprawnionego do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 128 ze zm.) lub innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy lub, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach