Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Bogdaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, Mickiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 510 210, , fax. 957 510 209
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogdaniec
    Mickiewicza 45
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 957 510 210, , fax. 957 510 209
    REGON: 210966510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogdaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy usługi pn. „Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych”. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: 1) obsługę bankową i kasową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Bogdaniec, tj. otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych:  budżetu gminy,  Urzędu Gminy,  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,  Szkoły Podstawowej w Bogdańcu,  Szkoły Podstawowej w Jeninie,  Szkoły Podstawowej w Jenińcu,  Szkoły Podstawowej w Lubczynie,  Gminnego Przedszkola Publicznego w Bogdańcu,  Gminnego Przedszkola Publicznego w Jeninie,  Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzyszczynce,  depozytowe dla budżetu gminy,  Funduszu Świadczeń Socjalnych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych,  utworzonych na potrzeby projektów programów realizowanych przez gminę; 2) prowadzenie rachunków bankowych, polegające na:  obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych,  realizacji poleceń przelewów drogą elektroniczną i papierowych,  sporządzaniu wyciągów bankowych wraz z załącznikami w następnym dniu roboczym,  wydawanie zaświadczeń dotyczących prowadzonych rachunków; 3) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym; 4) świadczenie usług bankowości elektronicznej. Dochody budżetu gminy w 2018 roku wynoszą 32.011.955 zł z tendencją wzrostową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obsługi bankowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1876 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w oparciu o zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania działalności w zakresie obsługi bankowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1876 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Wykonawca załączy: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 i 4). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów (załącznik nr 2). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie należy zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 Pzp załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu ich reprezentującego. 2. Wykaz oświadczeń, które Wykonawca przedłoży po otwarciu ofert: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach